ik ben op zoek na een combi kinderwagen, en absoluut 1-tje met 4 wielen, ik vind die 3wielers echt niet mooi, maar laat ik nou nergens die 4wielers kunnen vinden.... iemand enig idee waar die nog te koop zijn?
de mutsy.... http://www.mutsy.com van bébé http://www.bebeconfort.nl verder zijn er idd erg weinig....
een heel enkele keer maar, heb toch al veel babywinkels gehad, maar zie er zo af en toe maar is een, bijna allemaal 3wielers hoor.
Ik heb de Mutsearts Transaction gekocht bij babydump. Ik vind het een hele mooie wagen ben er helemaal weg van.
Ik heb ze idd ook bij veel babywinkels gezien hoor. Mijn favoriet is de Donna Driver Twist van Happy Baby www.happybaby.nl
Ga eens kijken bij www.babydump.nl Die hebben verschillende vestigingen in het land en véél 4-wielers hoor. Gr Otje
ik heb er dan zo langs gekeken....??? ](*,) maar ik bedoel echt 4 grote wielen he, niet van die kleine zwenkwieletjes, zoals de donna driver twist. 4 even grote wielen (luchtbanden) nou goed, ik ga van de week toch were na de babydump dus ga ik zeker nog is goed opletten
Ik weet dat er één is van Mutsy met 4 grote wielen, waarvan 2 zwenkwielen, want die heeft m'n schoonzus een paar maanden geleden gekocht. Volgens mij bij Babypark Kesteren. Succes.
Hoi Meliske, Kan voorstellen dat je het niet gezien heb bij Babydump hoor. Er zijn op geven moment zoveel .... Wij hebben een stevige 4-wieler van Babydump gekocht - van de grote wielen ook - merk Mutsy. Anders moet je het maar even vragen aan de verkooper/ster. Ze zijn erg vriendelijk want tja - ze willen altijd wel verkopen Success meid. en anders idd op internet - kijk maar even via veilingkijker.nl - die loopt alle tweedehandssites af.
ik zou ook zeker op marktplaats kijken. en verder hebben veel babyzaken ze niet allemaal in de zaak staan omdat ze daar geen ruimte voor hebben. dan zou je moeten bestellen. en anders zou je naar een hele grote zaak moeten gaan. succes
Mutsy! Hebben wij ook, heel stevig en heel mooi Wel beetje aan de prijs 650 euro, maar wel 3 in een dus ook autostoeltje erbij die op t zelfde frame past zonder adaptor. Succes
Ik zie ze ook overal hoor.......... Maarre kijk eens op www.babystuf.nl. Er is ook een blad van (ik heb het bij de supermarkt gekocht) daarin worden allerlei artikelen, dus ook kinderwagens beschreven en kun je goed vergelijken. Succes!
Wij hebben via marktplaats een Teutonia gekocht. Het is alleen jammer dat je die nergens meer ziet want het is een hele mooie kinderwagen, ze noemen het de mercedes onder de kinderwagens. Als je gaat google-en kom je hem nog wel eens tegen. Dikke kus Fennita