Super skinny Jeans meisje

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door Disneyfan, 27 jan 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.508
    36.468
    113
    Haha hier ook. Dochter is 1.55 en laatst een rokje weggedaan dat toch echt te kort werd. Goh, niet zo gek bleek, het was een 128.

Muisje2016 vindt dit leuk.
  2. Sammie85

Sammie85 Bekend lid

22 feb 2013
    574
    150
    43
    Vrouw
    Maasdriel
    Onze dochter is ook heel smal.
    Ze draagt broeken van vingino (tregging/jegging?)
    Raizzed, Name It en van We.

Kost soms wel een aantal bestellingen om de juiste te vinden.

1 tip. Als ik een perfecte broek vind dan bestel ik er meteen 1 bij en alvast 2 in een maat groter. Omdat ik maar zelden een broek vindt die (bijna) perfect past.

3. Mamavanvier95

Mamavanvier95 Fanatiek lid

12 okt 2014
    3.491
    2.602
    113
    Vrouw
    Friesland
    Wij zweren bij de WE! Zowel voor onze oudste als onze dochter zit het perfect.

4. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.784
    1.133
    113
    Vrouw
    Hier ook dat probleem. Gisteren toevallig op zoek geweest naar een spijkerbroek maar niks gevonden.

Ze is 1.50m en weegt 28 kilo. Heel lang en dun. Ze wil zelf eigenlijk geen skinny jeans. Of er moet héél veel stretch in zitten.
    Ze heeft er 1 van de Shoeby die wel oké zit en ik geloof 1 van name-it, met véél stretch.
    Probleem is altijd dat ze of véél te kort zijn of véél te wijd. Drama!

5. wishfulthinking

wishfulthinking Fanatiek lid

7 aug 2012
    4.828
    2.498
    113
    Vrouw
    Ja klopt..
    Die broeken vallen wijd en kort..

6. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.784
    1.133
    113
    Vrouw
    Ik heb van de week 11 broeken besteld bij kleertjes.com
    Van de merken raizzed, name-it en vingino.
    Die van name-it waren veel te wijd aan de bovenkant.
    Riazzed vond ze niet zo lekker zitten. De vingino broeken zitten het mooist. Al zijn ze eigenlijk nog net iets te kort en te wijd, maar ja....

7. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.160
    8.892
    113
    Dat hebben we hier ook altijd inderdaad...

Jammer dat die van Raizzed niet lekker zaten! Hier vindt ze die (alleen de Chelsea dus) en die van de Zeeman juist het fijnst zitten. :D Die van de Zeeman zit ook lekker veel stretch in. Al heeft ze er nog één van een ander merk die echt heel fijn en zacht is, als die broek weer 'boven water is' (ik dacht dat ze hem nog paste, maar ik kan hem nergens vinden, dus misschien was het een maat kleiner), dan zal ik eens kijken waar die van was.

liefkleintje vindt dit leuk.
  8. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.784
    1.133
    113
    Vrouw
    Ja, zeker jammer, want de Vingino broeken zijn ook gelijk de duurste. Helaas, haha!

Ik had idd ook die Chelsea, maar die wilde ze niet.

Zeeman....kan ik ook nog proberen. Is dat een bepaald type?

9. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.160
    8.892
    113
    Ik heb er ook wel eens een gehad die anders zat/viel en ook anders voelde. Irritant is dat dat je er toch niet 100% van op aan kan... En het verschilt natuurlijk ook gewoon per kind hoe iets zit.

Geen idee... Ze hebben ze in ieder geval niet altijd. Ik loop regelmatig even naar binnen en dan kijk ik wat er hangt. Twee weken terug hadden ze niet de hele smalle, maar wel smaller dan normaal. De pijpen daarvan zijn niet per se smal, maar de taille wel en dat is hier juist vaak het probleem bij andere broeken. Of deze voor jouw dochter ook goed is, weet ik niet, daarvoor zijn die nog smallere ws beter.

10. LesGra

LesGra Bekend lid

2 jun 2017
    529
    350
    63
    Vrouw
    He, dit klinkt als mijn oudste dochter.
    Wij zweren inderdaad bij de merken die al genoemd zijn! Raizzed, LTB, Dutch Denim Jeans, Indian Blue.

Zara broeken passen, zolang je haar boven helemaal in kan snoeren..

Flared broeken zijn een drama, zij heeft dan van boven maat 110/116 nodig en dan 122 voor de lengte nodig.

11. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

1 dec 2014
    7.396
    5.303
    113
    Cars heeft ook een heel mooi skinny model, wat minder stug/ meer stretch dan raizzed. En mijn dochter heeft ook supermooie smalle broekjes van koko noko en vingino.
    Voor degenen met jongens, je kunt dat eigenlijk niet goed vergelijken, want bijvoorbeeld raizzed valt voor jongens helemaal niet zo smal (gewoon gemiddeld, in ieder geval in de grote maten) en voor meisjes wel redelijk smal (in de kleine maten). En retour viel juist heel mooi bij onze zoon die toen nog smal was, maar is voor dochter meestal veel te ruim.

12. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.160
    8.892
    113
    Hier heeft ze twee flaired broeken van Cars, één van Name It, één van de We en één van Coolcat. Die zitten allemaal best aardig.

LesGra vindt dit leuk.
  13. LesGra

LesGra Bekend lid

2 jun 2017
    529
    350
    63
    Vrouw
    Goed om te weten! Heb je van de WE de spijkerbroeken in flaired of van die flaired leggings? Die leggings vallen hier helaas af..

14. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.160
    8.892
    113
    Ik denk een legging, al vind ik het geen legging, maar gewoon een broek met elastische tailleband. :D Hij is wel van een jaar terug.

15. suus02

suus02 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.389
    870
    113
    home sweet home
    Tip voor als de meiden ouder zijn. Only! Zo lang gezocht naar smal vallende jeans maar giraf benen. Xs maar lengte 34, ideaal

16. debq

debq Fanatiek lid

10 mrt 2010
    3.797
    761
    113
    Van Shoeby vallen de leggings best prima. De spijkerbroeken zijn daar niet erg smal, maar zakken net niet af (wat M dan weer prima vindt). Flaired broeken maakt een vriendin voor haar, dus daar heeft ze geluk mee.

Ik ben altijd weer blij als het zomer is, dan kunnen de korte broeken weer aan en is het niet zo moeilijk om een ‘juiste’ maat te vinden. Afgelopen zomer heb ik maat 86 pas uit de kast gehaald, ben benieuwd welke maat het komende zomer gaat worden.

Deel Deze Pagina