Hoi, Ik ben nu ongeveer 7 à 8 weken zwanger (gyne kon mij nog niet uitrekenen bij de eerste echo ondanks dat het hartje al begonnen was met kloppen!! omdat het vruchtje nog maar heel klein was). Mijn tepelhoven zijn denk al donkerder geweest dan ze nu zijn. Mijn vraag is, is het normaal dat dit wisselend is? Voor de rest heb ik wel nog steeds last van die "ongesteldheids" pijn en heb ik de ene dag hele rommelende darmen en buik en de andere dag helemaal niet of bijna niet. Mijn borsten zijn verder echter niet extreem gevoelig of wat dan ook en de kleur van me tepelhoven wisselt dus af met donkerder en lichter. Hebben meer vrouwen dit verschijnsel? groetjes....
Ik ben nu 5weken en ik heb ook weinig klachten hoor. Ik herken het verhaal van de tepelhoven wel. Die van mij zijn ineens een stuk groter dan ze waren. Tis bijna hoi tepel waar ga je met die borst heen. Ook zijn ze een stukje donkerder dan ze waren. Lijkt mij gewoon normaal hoor!! Fijn dat je al een kloppend hartje had!
Haha ik ken dat! prachtig verwoord! Bij mij verschilt de kleur ook wel, heb verder af en tor gevoelige tepels maar niet echt heel erg. Bij m'n dochter kwam dit ook pas later (7/8 weken)
Hoihoi meiden, Dat is 't 'm juist!! De kleur van mijn tepelhoven is zo goed als geheel afgenomen weer (weer helemaal wit zeg maar) terwijl het al donkerder is geweest!! Qua gevoeligheid valt het bij mij ook mee idd en grootte merk en merkte ik al helemaal weinig verschil. Verder geen bloedverlies of rare krampen ofzo. Nu is mijn vraag eigenlijk of dit vaker voorkomt bij vrouwen en of het gewoon zo kan zijn dat je borsten niet (gaan) meewerken? Pppfff... over 3,5 week pas me volgende echo en ik loop in het ziekenhuis bij de gyne dus kan niet zomaar ff bellen voor een echo tussendoor, zoals bij de vk wel zou kunnen... Groetjes...
Hoi hoi, zit bij een ander topic over een vriendin van mij te praten.. Maar zit toch ook wel met mezelf in de maag 1-1-2014 bevallen van een prachtige zoon.. 3 weken gevloeid en 23 feb de eerste menstruatie gehad ik heb altijd netjes 28 dagen cyclus en ben nu 6 dagen overtijd!! We zijn absoluut niet bezig met een zwangerschap en heb al 2 testen gedaan en die waren negatief.. Iemand ervaring hiermee? Ik ben over vermoeid laatste 3 dagen
hoi djay kan zijn na de bevalling dat je cyclus nog niet goed is maar let op want je ben nu echt heel ´vruchtbaar. weet ik alles van!