Maar wat was dan de hoeveelheid die jullie kleintjes per voeding dronken? Lana zit op 120 +4 per voeding en drinkt uit de avent fles met kleinste speen en binnen 10min is die fles leeg. En ze hikt na elke voeding een tijdje, plus dat er ook de laatste dagen wat vaker een mondje wordt teruggegeven... Denk dat ik ook maar eens voor een difrax fles ga...
Jade drinkt nu ook 120+4 ( soms een fles van 150+5) Ik zou toch idd voor Difrax gaan, met een dental speen maat medium. Die Bfree fles die ik nu heb lekt als een zeef en de helft loopt langs haar lippen naar buiten, met als gevolg dat ik ba elke voeding een nieuw shirt kan aandoen :x
Ik heb ze alledrie, ja een arsenaal aan spenen in huis Bij de small deed ze er weer veel te lang over, zo'n dertig minuten. Op de large zit een groot gat, is meer voor pap denk ik en hadden we dus weer hetzelfde probleem. Vandaar de medium. Het voordeel bij deze spenen is dat het gaatje aan de bovenkant zit en de baby's meer tijd hebben om het door te slikken. Ik vind het echt super werken, ook de zuigbehoefte wordt zo bevredigt, terwijl ik nu met de Bfree fles weer de hele dag een speen in haar mondje aan het stoppen ben.
Omdat Jade veel krampjes heeft, veel scheetjes laat en eigenlijk niet kan boeren. De Bfree fles geeft 100% zekerheid dat er geen lucht met het drinken meekomt. Was dus wel het proberen waard. Ik vind ook dat je alles even moet aankijken of het werkt. Blijkt dus van niet.
Mika dronk ook prima met het kleinste dental speentje hoor! (zelfs met een schepje nutriton er doorheen! ) Hij doet ongeveer 15 min over 180+6 (nu zonder nutriton, niet meer nodig ). Wonder boven wonder doet hij er nu ongeveer even lang over met een avent fles met speen 1! Ben ik wel blij mee, want ik heb een hele serie avent flessen staan, kan ik die toch gebruiken. succes ermee!