Van de week had mijn zoon een kindje te spelen waarbij je de geur van zijn kleding aan de andere kant van mijn huis al rook, zelf toen het kindje naar huis ging bleef de geur hangen. Welk wasmiddel of verzachten ruikt zo sterk dat je het van ver af al ruikt? Bij mij vervliegen de geuren helaas L snel
De paarse wasverzachter van Lenor.. Nog geen andere gehad due zo lang bleef hangen qua geur. Volgens mij verkoopt alleen de jumbo hem, hij is hier ik nl erg duur vindt ik. Dus wij slaan altijd flink in als we in Duitsland zijn.
Oh heerlijk vind ik dat wanneer kleding naar wasverzachter ruikt! Op de eoa manier associeer ik dat met schoon. Lenor wordt trouwens ook verkocht bij andere supermarkten en zelfs de action heeft het dacht ik weleens staan maar dat weet ik niet helemaal zeker.
Lenor ruikt idd vrij sterk, maar bij enkelen ook weer chemisch.het was een zachte geur rook naar omo.ik hou wel van sterke geuren
ik vind lenor niet lekker ruiken. te chemisch. Ik had pas fijne wasverzachter. dat was volgens mij silan. Die blijf je ook lang ruiken. Zelfs kleding die een flinke poos in de kast had gelegen roken er nog naar. De fles is leeg en ik weet niet meer welke het was. Het was volgens mij een van deze 3 flessen:
Had vroeger een vriendinnetje die ook zo naar wasmiddel rook. Kwam omdat haar moeder vreselijk veel wasmiddel gebruikte, die gooide er per wasbeurt zo 2/3 scheppen in.
Haha, ik had een vriendinnetje dat altijd naar Dash rook, nog steeds als ik die geur ruik, moet ik aan haar denken . Lenor ruikt sterk, maar ik vind het vaak niet zulke lekkere geuren en wat té aanwezig.
Je kan ook Robijn proberen. Die blijft ook redelijk lang hangen. Hm op dit moment heeft de Kruidvat én de Vomar trouwens Lenor in de reclame. Het is maar dat je het weet.....
Lenor!! Aanbieding bij de Vomar voor 1 euro! Wees er snel bij. Ik heb net nog 3 flessen gehaald.. Ik vind ze heeeerlijk rijken..
Lenor inderdaad. Toen mijn nieuwe collega hier net werkte en we een werkoverleg hadden, vroeg ze aan mij of ik soms Lenor wasverzachter had gebruikt. Ze wist zelfs de kleur van het flesje goed te bepalen! Kun je nagaan hoe sterk Lenor ruikt, temeer ik het betreffende kledingstuk al een tijdje in de kast had hangen....