Eerste gesprek Zwolle gehad

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by decembergirl, Jan 6, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. decembergirl

decembergirl Niet meer actief

Het ging goed vanmorgen in Zwolle we hadden een gesprek met Dr Blankenstijn en er was meteen een goeie klik . Ik moet bij de volgende cyclus bellen om een afspraak te maken op de tweede dag van de cyclus voor een echo ze willen dan kijken hoeveel eitjes er klaar liggen aan beide kanten .Ook moet ik dan gaan bloedprikken dat was in het vorig ziekenhuis ook al gedaan maar niet op het juiste moment dat moet tijdens de cyclus en er niet voor om bepaalde waarde's te bepalen . Als die uitslagen bekent zijn dan hebben we op 3 febr weer een afspraak en dan krijgen we te horen wat we gaan doen! Waarschijnlijk gaan we dan voor ivf .Mijn vriend krijgt dan de mogelijkheid om op geen vast tijdstip of dag zijn zaad in te leveren zodat ze dat dat kunnen gaan invriezen . Ze zien dat het dat soms wel wil met het inleveren van zaad op de dag dat het moet wel wil lukken omdat de druk dan ook wat minder hoog is omdat er in geval van niet lukken nog ingevroren zaad is .

2. babytjuhh

babytjuhh Bekend lid

Jan 24, 2011
    630
    5
    18
    NULL
    NULL
    Spannend meid..heel veel succes met wat komen gaat!

en Zwolle zit wel goed..top ziekenhuis!

3. decembergirl

Hoi

Ja is inderdaad weer een spannende periode die we in gaan maar we staan er voor de volle 100% achter !
    Er was gelukkig een mooie klik tussen ons en de arts ...zo nu en dan even een grapje tussen door ! En voor we het weten is het 3 febr en weten we wat we verder gaan doen !!

4. roelien81

roelien81 Actief lid

Nov 9, 2014
    106
    0
    0
    wolvega
    He hallo

Hoe is het verder met je. ik begin mij een beetje te ergeren aan het langen wachten. ik weet niet hoe het met jou zit. voor jou is het zo 3 feb.
    nou ik zal duimen voor je

Liefs Roelien

5. decembergirl

Hallo

Ja ons geduld wordt aardig op de proef gesteld haha ....ik ben de dagen aan het aftellen tot we weer een gesprek hebben . En dan hopen dat alles goed is met de bloedwaarde's en dat we spoedig kunnen gaan beginnen met traject . Zou heel fijn zijn als het met de eerst volgende cyclus kan in februari .

Share This Page