Hoeveel dagen voor je ongesteldheid zakt je temperatuur?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Laurise, 29 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Laurise

Laurise Niet meer actief

Hallo

Het is nog steeds spannend hier, heb nog steeds een hoge temperatuur en dinsdag 4 mei is mijn NOD. Als je ongesteld wordt dan zakt je temperatuur toch? Hoeveel dagen daar voor is dat? 1 dag voordat je ongesteld wordt of een paar dagen....

Graag jullie reactie!

Alvast bedankt!

2. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.125
    2
    0
    Dat verschild heel erg per vrouw,
    Afgelopen maand werd ik ongi wakker met een temp van 36.3 (dag ervoor gewoon nog hoge temp van 36.7)
    Maand ervoor had ik ook een hoge temp en werd ik in de middag ongi en een dag later zakte mijn temp pas.
    Dus het wordt gewoon even afwachten tot dinsdag, succes!!!
    Maar als 4 mei je nod is is de kans klein dat je temp nu al gaat zakken....!

3. Laurise

Laurise Niet meer actief

O oke helaas niks over te zeggen dus, vervelend dat het ook per keer dus verschilt, zoals bij jou.

Bedankt voor je antwoordt! We gaan gewoon duimen en wachten tot dinsdag...

4. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.125
    2
    0
    Wat kan de tijd lang duren dan he!

Succes!

5. lautjep

lautjep Niet meer actief

laurise je hebt je ei pas dag 22 gehad dus het zou heel best kunnen dat je nog langer moet wachten dan tot 4 mei. Meestal duurt het 14 dagen na je ei.
    Bij mij zwakte de temp vorige maand pas de dag dat mijn nod was en toen wist ik het .
    zie mijn temp tabel

6. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Bij mij zakte mijn temp pas tijdens de 1e / 2e dag van mijn ongi.

Het is dus voor iedereen verschillend.

7. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.125
    2
    0
    Lautje je hebt een mooie (innestelings) dip in je temp zitten!!!!!
    Cyntje gefeliciteerd!!!
    Laurise waarschijnlijk aan je ei te zien heb je pas op 8 mei je nod!!!! (14 dagen na ei)

8. Laurise

Laurise Niet meer actief

@ iedereen
    Bedankt voor het reageren en ik weet dat er 10 dagen tussen ei en ongesteldheid zit omdat ik 2 mnd met ovutest mijn ei heb gevonden. Dus vandaar dat ik wel mijn NOD 4 mei heb.

Balen dat het zo verschillend is wanneer je temp zakt als je ongesteld wordt, nog steeds blijven wachten dus. Duurt ind lang mamaprinses. Vandaag wel erg hoge temp maar komt door het feesten en drinken van gisteren denk!

@Cyntje
    Gefeliciteerd met je zwangerschap, zie dat jullie ook lang bezig zijn geweest...

@lautjep
    Inderdaad zie ik bij jou ook op het laatst hoge temp en dan opeens een daling

9. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.220
    0
    36
    @Laurise,

Ik heb ook 2 keer ovu testen gebruikt maar als je een positieve ovulatietest hebt betekend dat dat je ei springt binnen 48 uur en direct na je eisprong gaat je temp omhoog, dus het wil niet zeggen dat als als je een positieve ovulatietest hebt je ook je eisprong hebt, daarom geeft FF ook zo'n mooi kruis als je temp 3 dagen hoog is, op de dag van de kruising heb je je eisprong gehad.

@Lautje:

Dat is zeker n spannende dip zeg!!

10. Nala81

Nala81 Niet meer actief

Ik las effe de topic door en las het vetgedrukte.Ik heb mijn eisprong 'geforceerd' gezien FF erbij bleef dat ik een eisprong had op cd 23 mr ik ben nog niet ongi geworden noch ben ik zwanger. Zelf dacht ik mijn eitje te hebben gevoeld op cd32-33, en zodoende.

Nu ik las dat je zei dat het min.3 dagen hoog moet blijven, dus hoger dan de begintemp.VOOR de eisprong, of steeds hoger en hoger stijgend?
    Zou je willen klikken op mijn kaartje (OT) en zeggen wat jij denkt?

Oh ja, ik wilde op mijnkalender.net kijken mr de site doet het niet..Jammer.

11. Laurise

Laurise Niet meer actief

@ Lauwra
    Dat weet ik, ik weet hoe ovutest werkt, weet als je positief test je LH piek hoog is en dan je eisprong krijgt. Heb nu geen ovutest gebruikt. Dus snap jou verhaaltje naar mij toe niet helemaal.

12. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.220
    0
    36
    Hoi Laurise, ik was het met bovenstaande reactie van lautjep eens en ik las dat je zei dat er 10 dagen tussen je eisprong en menstruatie zit, maar is dat wel echt zo? Zo bedoelde ik het. ;)
    Als ik een positieve ovulatietest heb duurt het nog 3 dagen voor de eisprong geweest is (dat zie ik dan weer aan de temp verhoging).
    Op 4 mei as is het idd 10 dagen na je eisprong maar meestal zit er 14 dagen tussen. En nou ja niet altijd dus, bij mij de laatste cyclus zat er ook maar 10 dagen tussen maar dat was voor het eerst.

Maar ja je vraag ging over wanneer je temp daalde;) en dat is dus verschillend bij iedereen, de ene keer op de dag van de menstruatie de andere keer paar dagen ervoor en soms pas na 2 dagen menstrueren.

13. Laurise

Laurise Niet meer actief

Hoi Lauwra
    O oke, nou ja niks is zeker maar ik ga er vanuit dat ik na 2x meten ongeveer 10 dagen tussen zit en verklaard misschien ook dat ik de eerst paar maanden fout heb geklust. Maar goed, lief dat je reageerd hoor, ik bedoelde het ook niet boos. Het is maar afwachten...

Vandaag weer hoge temp 37,2 maar goed morgen is waarschijnlijk NOD. Wel veel zwangerschapsverschijnselen maar die heb ik elke maand...

Deel Deze Pagina