snap mijn lichaam niet! wie wel?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door kallie, 12 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kallie

kallie Actief lid

31 dec 2008
    128
    1
    18
    hai,

ik ben 8 februari gestopt met de pil, heb 5 dagen erna een ontrekkingsbloeding gehad en mijn eerste eigen cyclus was 30 dagen. 5 dagen echt ongesteld geweest....
    Omdat ik erg ongeduldig ben en een beetje een controlefreak ben ik meteen in ronde 2 begonnen met tempen, omdat er steeds maar geen eisprong te zien was dacht ik dat ik misschien wel een late eisprong en lange cyclus zou hebben maar nou ben ik vamorgen ineens na 27 dagen ongesteld geworden. zonder eisprong, zonder pijn, zonder gevoelige borsten niks. :(
    Das raar want zelfs toen ik de pil slikte had ik buik en rugpijn.
    Kan iemand mij vertellen wat er aan de hand is, ik snap mijn lichaam niet zo goed.
    ik weet ook nog niet hoe hevig deze ongesteldheid is, het is erg donkerrood bloed......

p.s kan het ook iets te maken hebben met overgewicht, ik heb een bmi van 34:(

dit id mijn kaartje....... met temp van vanmorgen bij dag 28
    2daefb Ovulation Charts

2. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

16 aug 2009
    1.837
    0
    0
    het kan heel goedzijn dat je lichaam nog aan het ontpillen is. Je cyclus kan dan behoorlijk in de war zijn. Ook lees ik wel dat niet iedereen elke maand een eisprong heeft. Mijn afdvies zou zijn om nog een keer te tempen, volgende cyclus. Denk zelf niet dat dit met overgewicht te maken heeft.
    Wat bij tempen alleen erg belangrijk is dat je het elke dag op dezelfde manier en op hetzelfde tijdstip meet. Alleen dan is het echt betrouwbaar.
    succes ermee

3. kallie

kallie Actief lid

31 dec 2008
    128
    1
    18
    ik temp ook ele dag op dezelfde manier en zelfde tijd, toch heb ik een raar kaartje niet?

4. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    temp je anaal? of anders...

5. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ik tempte ook niet rectaal maar had wel een duidelijke eisprong in mijn tempgrafiek.
    Het zou ontpillen kunnen zijn meid, nog een cyclus bijhouden zou mijn advies zijn. En je weet het nooit zeker; het is ook niet altijd 100% goed af te lezen van een tempgrafiek. Moed erin houden dus!

6. kallie

kallie Actief lid

31 dec 2008
    128
    1
    18
    ik temp rectaal en elke dag op dezelfe tijd, nou ja scheelt soms 5 of 10 minuten dus daar kan het niet aan liggen. ik ben trouwens ook niet ongesteld die bloeding op dag 28 was alleen die dag. 1 keer een vol papiertje en de rest van de dag alleen beetje roze, tot op heden helemaal niets meer. wel opvallend veel witte afscheiding dat er echt een klodder in men onderbroek zit Bah! sorry voor de onsmakelijke details maar ach daar hebben we het hier toch ook over!?

kan hier geen wijs uit??? wie wel.......

7. kallie

kallie Actief lid

31 dec 2008
    128
    1
    18
    nog steeds niets.......wel nega test vorige week zaterdag
    nog steeds wel opvallend veel witte afscheiding...

helllllpppppp:(:(:(:(:(

2daefb Ovulation Charts dag 47!!!!:$:$:$:$:(:(:(:(:(:(:(

8. Nala81

Nala81 Niet meer actief

Hi kallie, ik ben allesbehalve een pro in temp.kaartjes lezen maar zou het kunnen dat je bloedverlies op cd28(12/04) een soort van ongi was, al was het nog zo weinig?
    En dat het dus vanaf dan een nieuwe cyclus is tot op heden?

Hmm.. je kaartje raak ik in het geheel niet wijs uit dus ik hoop dat 1 vd dames die hier weet van hebben, zullen inspringen.

Sterkte en succes he

Deel Deze Pagina