Yunio kraamzorg

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Ecosa, 21 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Ik vraag me af of iemand ervaring heeft met Yunio (midden-west)? Ik heb me bij hun aangemeld maar ik heb nog geen intake ofzo gehad, maar ben benieuwd of er dames zijn die hun ervaringen over Yunio met mij willen delen?

2. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Ik heb kraamzorg van Yunio Oost gehad. Kreeg de intake volgens mij een week of 6 voor de utigerekende datum.
    De kraamzorg is mij uitstekend bevallen!

3. pareltje2212

pareltje2212 Fanatiek lid

17 mei 2007
    1.536
    299
    83
    Vrouw
    huismoeder
    Leusden
    Ik volg dit even, wil mij nl. ook bij hen aanmelden. Ik weet wel dat de verloskundigenpraktijk waar ik naar toe ga, deze aanraden, omdat zij een prettige samenwerking hebben.

4. Remember

Remember Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.140
    0
    0
    Ik heb me deze keer ook bij hun aangemeld.
    Een vriendin heeft ze onlangs gehad en was zeeeeeeer tevrede.
    Zij heeft op aanraden voor hun gekozen en zo ik ook weer door haar.

En ook ik heb "laat" mijn intake gehad pas een week of 2/3 geleden.
    Was een heel fijn (telefonische)gesprek, heel duidelijk en ze namen alle tijd.

Of het echt allemaal toppie is hoop ik eerdaags te kunnen meemaken ;)

5. Neeke

Neeke Bekend lid

8 apr 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Ik had bijna 3 jaar geleden kraamzorg van Kruiswerk West-Veluwe, nu Yunio. Was heel erg tevreden erover dus heb het nu ook weer aangevraagd! Intake was 5 weken voor uitgerekende datum, ze kwamen toen thuis om te kijken of alles in orde was. Leek mij vooraf een beetje overdreven bemoeizuchtig (wij zaten ook nog midden in een verbouwing hihi) maar ze hadden wel heel nuttige tips.

Succes!

6. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Oh ja ik kreeg mijn intake in het ziekenhuis omdat ik daar lag wegens vroegtijdige weeen.
    Ik had om een wat oudere kraamverzorgster gevraagd en ze was echt geweldig. Wij zaten nog midden in een verhuizing (ben te vroeg bevallen) en ze anticipeerde overal op. Ik kreeg gelijk meer uren omdat mijn borstvoeding zeer moeizaam liep en mijn kindje zeer moeizaam dronk en groeide. Toen ging ook mijn man nog door zn rug en kregen we nog weer een dag extra. Heeft ze allemaal geregeld.
    Ik vond het echt heel goed allemaal!

Deel Deze Pagina