super trots op mij zelf!

Discussie in 'De lounge' gestart door Amfy, 9 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Goed zo, zet hem op meid!

2. Belle1981

Belle1981 Bekend lid

5 jun 2011
    654
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey! ik wil ook graag een kilo of 20 afvallen en ben vorige week begonnen met sporten, ik heb tot nu toe gedaan: bodypump (leuk!), BBB (leuk!), Bodyattack (leuk, maar heel zwaar als je net begint), Zumba (leuk, maar heb mijn kniebanden verrekt, kan nu dus een paar dagen thuiszitten en dat vind ik dus niet leuk), en fitness.
    Heb de afgelopen week 7 uur getraind.
    Spinnen staat ook nog op mijn lijstej ent als de crosstrainer.
    Ik dnek dat het voor mij met namen bodypump icm. voor of erna de crosstrainer gaat worden, en BBB of bodyattack met daar voor of erna, fitness. Dan haal je het max. eruit, en cardio, en fitness, waarna je spieren langer verbranden. Over 6 weken word ik als eerste keer weer gewogen. Als ik het normaal doe, eten enigzins aanpas en sport, zou het binnen een jaar moeten lukken, 20 kilo.

Succes! zwemmen, vooral aquajoggen, aquarobics en aquaspinning is ook erg goed, ga je baatjes zwemmen dan moet je wel echt ervoor gaan en geen baantjeskletsen ;)

3. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Stoer van je! Hier gaan van de week de hardloopschoentjes weer van zolder. Ik ben bij voorbaat al moe whahaha!

4. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Goed zeg! Succes!
    En als de eerste kilo's eraf vliegen, ben je alleen maar meer trots op je!

5. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    goed hoor!
    in combinatie met sporten en gezond eten zal het er vast af gaan!
    ik ga als ik hersteld ben van mijn operatie over 6 weken ook 3 keer in de week sporten waarvan in het begin alleen fitness maar wil ook lessen gaan volgen. daar moet mijn conditie eerst wat beter voor zijn....

Deel Deze Pagina