Hey! ik wil ook graag een kilo of 20 afvallen en ben vorige week begonnen met sporten, ik heb tot nu toe gedaan: bodypump (leuk!), BBB (leuk!), Bodyattack (leuk, maar heel zwaar als je net begint), Zumba (leuk, maar heb mijn kniebanden verrekt, kan nu dus een paar dagen thuiszitten en dat vind ik dus niet leuk), en fitness. Heb de afgelopen week 7 uur getraind. Spinnen staat ook nog op mijn lijstej ent als de crosstrainer. Ik dnek dat het voor mij met namen bodypump icm. voor of erna de crosstrainer gaat worden, en BBB of bodyattack met daar voor of erna, fitness. Dan haal je het max. eruit, en cardio, en fitness, waarna je spieren langer verbranden. Over 6 weken word ik als eerste keer weer gewogen. Als ik het normaal doe, eten enigzins aanpas en sport, zou het binnen een jaar moeten lukken, 20 kilo. Succes! zwemmen, vooral aquajoggen, aquarobics en aquaspinning is ook erg goed, ga je baatjes zwemmen dan moet je wel echt ervoor gaan en geen baantjeskletsen
Stoer van je! Hier gaan van de week de hardloopschoentjes weer van zolder. Ik ben bij voorbaat al moe whahaha!
goed hoor! in combinatie met sporten en gezond eten zal het er vast af gaan! ik ga als ik hersteld ben van mijn operatie over 6 weken ook 3 keer in de week sporten waarvan in het begin alleen fitness maar wil ook lessen gaan volgen. daar moet mijn conditie eerst wat beter voor zijn....