Mariah Carey, Boys 2 mem, Nirvana, Bon jovi, offspring..en heeeeel veel top 40 muziek. Deed vroeger alles opnemen op mijn cassette recorder..good old times
Hier ook!! Als het nu nog wel eens op de radio komt... Denk foute uur, dan zing ik uit volle borst mee
Ik heb van de week weer de eerste cd van Anouk op gezet. TLC en LL Cool J gooi ik ook nog wel eens in de auto (tot grote irritatie van mijn man)
Take That, Boyzone, Five, Bon Jovi, top 40. Ik heb één Hitzone cd, deel 3. Ze zijn nu bij deel 65 Is er iemand die alle delen heeft?
mariah carey whitney houston(zaliger) nirvana metallica rage against the machine cat stevens illusion la rocca snoop dog dr dre 2 pac ..... redelijk veel variatie dus
Ik had superveel albums, echt van alles wat, maar vooral r&b (toen r&b nog ècht r&b was ) en hiphop/rap O.a BSB,Nsync, Britney Spears, Mariah Carey, Whitney Houston, Boyz2Men, Az Yet, Joe (alle albums grijs van gedraaid) , R. Kelly, Eminem, Bon Jovi, DMX, Ja Rule,Snoop Dogg, Dr. Dre
Van alles, maar vooral veel 'Hair Metal' * Skid Row * Cinderella * Def Leppard * Metallica * Megadeth * Vixen * Motley Crue enz.
haha ik luisterde geen cd s omdat die er nog niet waren. Ik stam nog uit het tijdperk dat je met je casseterecorder op vrijdag naar de top 40 luisterde en daardan van opnam. Madonna en wham
De allereerste cd's die ik kocht waren: Bon jovi en the ultimate dance experience (brede smaak ) Maar in de periode dat ik belachelijk veel cd's kocht (denk zo'n 12 jaar geleden) was het voornamelijk gothic en metal. Nightwish was toen wel mijn favo band, heb er ook alle cd's van gehad.
Ik was een grote fan van Five, Westlife en Atomic Kitten. Soms zoek ik nog weleens oude nunmers van ze op bij Youtube
Wou net zeggen mijn eerste single was een maxisingle van Madonna, live to tell. En dat was dus voor op een platenspeler hihi Later was het extreme (toen ze met more then words kwamen) en *kuch*color me bad*kuch* qua boybands zat ik meer bij new kids on the block.
M.u.v. Madonna en Wham hélemaal +1!!!! (OK, Wham was ik in een heel grijs verleden ook wel fan van, maar dat was uiteraard nog in de tijd dat George Michael hetero was... ) Daarna alles van Depeche Mode, The Cure, The Smiths en aanverwante New Wave bands...
Twenty 4 Seven, 3T, Boyzone, Westlife, Roxette, Kelly Family, Bryan Adams... Best gevarieerd. Ook elke zaterdag voor de radio en mn favoriete nummers van het moment tapen. Ohohoh, die goede oude tijd...