Oh wat voel ik mij bezwaard zeg. Ik hou er al niet van om naar de hap te gaan, maar nu moet ik zelfs met mn beide kinderen Lucas is al vanaf dinsdagavond ziek, gisterochtend de ha gebeld en kon smiddags terecht, maar toen ik em om 12 uur wakker maakte was ie super vrolijk en de koorts verdwenen naar 36.8. Ik heb de huisarts gebeld maar hoefde niet meer langs te komen. En ja hoor gisteravond was de koorts weer terug, tot vanochtend weer helemaal niks. Dus hij is lekker naar het kdv gegaan totdat ik om 2 uur werd gebeld dat ie weer 40 graden koorts heeft. Ik direct de ha gebeld maar niet meer te bereiken.. klote zooi. Ben ik net een uur thuis van het ophalen van mn zoontje. Word ik gebeld door de groep van mn dochter of ik dr op wil halen. Ze is continue aan het huilen dat ze buikpijn heeft. Gisteravond was ze ook al erg jengelig en mama ik heb buikpijn. Maarja dat heeft ze wel vaker, maar als ze poept is het over. Vanochtend hoorde ik haar er ook niet meer over. Dus ook naar het kdv.. toen ze daar pas een half uur was begon het weer overnieuw buikpijn huilen etc... Maar nu blijft ze dus huilen van de buikpijn ondanks dat ze gewoon gepoept heeft. Pfff wat voel ik me bezwaard zo te gaan bellen voor afspraak voor 2 kinderen...
Gewoon bellen hoor. Ik voel mij ook altijd bezwaard. Vorige week zaterdag nog, ik had een kuur voor een blaasontsteking gekregen eerder die week maar sinds vrijdagavond werd ik zieker en zieker, zaterdagmiddag gebeld, mezelf verontschuldigend dat ik belde en uiteindelijk had ik dus een nierbekkenontsteking. Mijn boodschap: gewoon doen! Ze kijken er echt niet van op hoor, anders moet je zo het weekend in en dat is ook geen doen!
Ja gewoon bellen en uitleggen. Als ze het niet nodig vinden dat je komt zeggen ze dat wel. Je moet natuurlijk niet voor niets bellen, maar zeker met je zoontje die schommelde koorts zou ik toch even bellen
gewoon doen hoor.. ik heb t zelf ook.. afgelopen woensdagavond gebeld omdat mijn Lucas alleen maar huilde en niks hielp.. Komen we daar is ie stil en sliep zelfs.. toen voelde ik me ook even flink lullig maar oke..
Tja je zou het ff aan kunnen kijken. Miss knappen ze met een zetpil wat op. Kan heel goed een virusje zijn. Kinderen zeggen vaak dat ze builpijn hebben maar wijzen hoofdpijn bv ook als buikpijn aan. Gewoon je gevoel volgen en doen wat jij denkt dat goed is
Mijn zoontje had ook buikpijn, overgegeven 3x en toen was het over. Daarna ineens in een nacht weer hoge koorts en 's ochtends was het weer over. Ikzelf ben ook echt lang niet fit. Ik denk dus dat er iets heerst want hoor meer mensen erover en jouw verhaal lijkt hier ook op. Maar goed: als je twijfelt dan moet je gewoon heengaan hoor, daar zijn ze voor! Ik ga haast nog vaker naar de spoeddienst dan naar mijn eigen HA. Beterschap!
ik bel eigenlijk altijd meteen als ik me zorgen maak en leg het uit aan die gene aan de telefoon en kijk of ze het nodig vinden dat ik langs kom of niet. ik zou dus gewoon bellen.