Hallo dames, Vandaag 13 dagen na ovitrelle, 8 dagen na de terugplaatsing.. Zien jullie iets?of is het alsnog te vroeg..? Of is het gewoon niks, dit kan natuurlijk ook.. foto is gemaakt binnen de afleestijd
Ik zie wel een licht streepje. Zou het nog van de Ovitrelle kunnen komen? Ik ben niet helemaal thuis in het IVF traject, maar was het een dag 3 of dag 5 embryo? Bij 8 dagen na terugplaatsing zou ik wel een duidelijker streepje verwachten eigenlijk, maar ik heb wel eens gelezen dat bij IVF de embryo soms wat later innestelt. Ik durf dus eigenlijk nog niet zoveel zinnigs te zeggen over je testen. Morgen nog maar een keer testen en kijken of het oploopt dus! Ik duim voor je!
Ik weet het dus ook niet of het de ovitrelle nog is..Het was een verse terugplaatsing van dag 3, 12 cellig. Ik mag officieel pas aankomende zondag testen, dus is best vroeg..
Ik lijk in de verte wel wat te zien. 8 dagen na TP is veel te vroeg in principe. Geloof niet dat het nog de ovitrelle is dat zal er nu wel uit zijn maar je hebt soms mensen die daar nog heel lang positief mee testen dus ook daar is niks van te zeggen. Spannend hoor. Ik hoop op een mooie streep voor je eind deze dagen.
Je zit nu op 11 dpo. Het kan een beginnend hcg atreepje zijn, maar dan is hij wel erg vaag voor 11 dpo. Het kan ook nog rest ovitrelle zijn, wat op zich niet vreemd is na 13 dagen. Ik zou over 2 dagen weer testen om te kijken wat er gebeurd!! Ps, 8 dagen na tp is zeker altijd niet veel te vroeg om te testen hoor Ik zal voor je duimen.
Goedemorgen dames, Morgen mag ik officieel testen, Maar net nog één gedaan,omdat ik het eigenlijk niet kan geloven , en wat buikpijn heb.. Die van 23-6 is in de avond gemaakt, En deze is van net,zal ze straks ff naast mekaar leggen..