Pff weet niet waar moet beginnen en of ik het geloof. Ik denk dat we nu 3 jaar bezig zijn voor een 2de, eerste jaar zelf proberen lukte niet dus doorgegaan in de medische molen. Eileider waarschijnlijk verkleefd door operatie aan me eileider buitenbaarmoederlijke zwangerschap 2009. IUI gehad zonder reseltaat (oja wel resultaat maar liep uit op miskraam) Toen mochten we door voor IVF maar nog niet gedaan huis verkocht en drukke tijd dus zijn nu 8 maanden gestopt ongeveer met de medische molen. Hou ook niet echt bij wanneer ik ongesteld moet worden had er geen geloof in dat het zonder hulp zal lukken. Je raad het al vanmiddag binnen een minuut een goeie streep op de action zwangerschapstest. Maar zijn ze betrouwbaar? Zal morgen een foto plaatsen als hij morgen weer postitief is. Hoe ver zal ik zijn?Ik weet nog dat ik op een dinsdag ongesteld was dus het is dinsdag 4 weken of 5 weken. pff denk dat morgen maar het ziekenhuis bel om me bloedwaardes te testen omdat ik kans heb op een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Bedankt,
Ja hoor , ik zeg Gefeliciteerd Action zwangerschapstesten zijn zeker betrouwbaar en dit is een mooie streep Gezien de streepjes op de zwangerschapstest denk ik eerder rond de vier weken
Gefeliciteerd wat een heerlijk gevoel na 3 jaar lijkt me @rijswijkse je kan al een Clearblue zwangerschapstest doen
Action zwangerschapstesten zijn heel betrouwbaar, ik heb ze bij beide zwangerschappen met tevredenheid gebruikt. Gezien de streep sluit ik me aan bij de andere dames, ik denk dat je ongeveer 4 weken zwanger bent. Ik had zo'n zelfde streep als jij op 11/12 dpo. Ik denk dat de clearblue ook 1-2 aan zal geven. Gefeliciteerd!
hopen dat het goed gaat idd. Als de eerste 2 weken maar voorbij zijn,daar gaat het bijna altijd mis. We hebben 1 dochter.
Ik heb er ook positief mee getest en echt zwanger! De keren dat ik niet zwanger was, bleven deze testen spierwit. Gefeliciteerd en hoop dat je een goede zwangerschap tegemoet gaat!