Super tuurders even kijken

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Marie86, 23 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marie86

Marie86 Actief lid

2 jan 2014
    231
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden goede avond.

Vandaag 11 dpo net een kruidvat test 2v5 gedaan, binnen afleestijd kwam er een super licht lijntje tevoorschijn. Ben benieuwd of jullie hem op de foto ook zien. Wie o wie...

Bijgevoegde bestanden:

2. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Sorry ik zie niks!

3. mamalap

mamalap Niet meer actief

zowel op laptop als tablet zie ik niks helaas. hopelijk over paar dagen!

4. sita90

sita90 Niet meer actief

Jup, ingezoomd op mijn mobiel zie ik iets heel lichts;) spannend:D...

5. maybee2

maybee2 Fanatiek lid

15 mrt 2014
    1.247
    8
    38
    Noord brabant
    Ik zie wat je bedoelt.. maar hij lijkt heel dun? Hoor laatste tijd veel slechte verhalen over deze test. Zou over 2 dagen nog eens testen dan zou die donkerder moeten zijn. Vind m overigens grijzig/wit

6. januari2010

januari2010 Niet meer actief

Ik zie een lijntje! Maar inderdaad erg licht! Morgenochtend nog eens proberen, spannend!

7. Emo

Emo Fanatiek lid

6 nov 2013
    1.855
    1
    36
    Vrouw
    Moeder
    Zwangerschapspagina
    Ik zie een streepje, kan alleen de kleur niet goed zien op mn foon. Spannend!

8. foekje

foekje Bekend lid

12 jul 2010
    591
    0
    16
    Ik zie op de rechter foto ver weg echt een streepje hoor :)

Zo begonnen ze van mij ook ;)...Zo'n spannende tijd. Vandaag maar weer een testje doen :D

x

9. Marie86

Marie86 Actief lid

2 jan 2014
    231
    0
    0
    NULL
    NULL
    Loos alarm denk ik meiden net een testje gedaan deze blijft omo wit helaas. Maandag mijn nod, heb geen goede hoop meer :(

10. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Zo'n testje had ik woensdag ook en die daarna waren ook omo-wit. Denk echt dat het aan de testen ligt hoor dat ze lichte steepjes geven. Wel vervelend he, je krijgt toch een beetje hoop ook al weet je dat het beide kanten op kan.

11. Emo

Emo Fanatiek lid

6 nov 2013
    1.855
    1
    36
    Vrouw
    Moeder
    Zwangerschapspagina
    Testen kunnen verschillen, al zijn het zelfs 2 testen in hetzelfde doosje. Je zit nog voor je nod, dus dit zegt nog helemaal niets. Zou na je nod nog eens testen mocht je menstruatie weg blijven, succes meid.

12. Marie86

Marie86 Actief lid

2 jan 2014
    231
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had gister morgen de eerste kruidvat 2v5 gedaan die bleef ook omo wit, gister avond kwam er binnen de aflees tijd een heel licht tuurstreepje tevoorschijn, ik vanochtend om kwart over 8 wat urine opgevangen en in een beker laten staan tot ong 10 over 9 (nieuwe testen gehaald bij kruidvat) deze bleef dus omo wit. 3 testen verder en nog niet weten hoe of wat haha.. ga gewoon maandag me nod maar afwachten maak mezelf anders helemaal gek.

13. Emo

Emo Fanatiek lid

6 nov 2013
    1.855
    1
    36
    Vrouw
    Moeder
    Zwangerschapspagina
    Ja precies wordt je alleen maar gestresst van. En wat betreft testen in de avond, de een test beter in de avond dan s' morgens. Laat je het weten als je nogmaals test, ik ga voor je duimen.

14. 1982Eva

1982Eva Fanatiek lid

12 mrt 2014
    1.035
    5
    38
    NULL
    NULL
    Balen hè! Hier vandaag op 10 dpo witte test, nod is dinsdag maar heb gevoel dat het er nu al aankomt, erg sterk gevoel dat het niet gelukt is... Neem me heeeeeel erg voor komende ronde echt niet voor nod te testen, je wordt er gek van! Sterkte jij ook!

Deel Deze Pagina