Meiden goede avond. Vandaag 11 dpo net een kruidvat test 2v5 gedaan, binnen afleestijd kwam er een super licht lijntje tevoorschijn. Ben benieuwd of jullie hem op de foto ook zien. Wie o wie...
Ik zie wat je bedoelt.. maar hij lijkt heel dun? Hoor laatste tijd veel slechte verhalen over deze test. Zou over 2 dagen nog eens testen dan zou die donkerder moeten zijn. Vind m overigens grijzig/wit
Ik zie op de rechter foto ver weg echt een streepje hoor Zo begonnen ze van mij ook ...Zo'n spannende tijd. Vandaag maar weer een testje doen x
Loos alarm denk ik meiden net een testje gedaan deze blijft omo wit helaas. Maandag mijn nod, heb geen goede hoop meer
Zo'n testje had ik woensdag ook en die daarna waren ook omo-wit. Denk echt dat het aan de testen ligt hoor dat ze lichte steepjes geven. Wel vervelend he, je krijgt toch een beetje hoop ook al weet je dat het beide kanten op kan.
Testen kunnen verschillen, al zijn het zelfs 2 testen in hetzelfde doosje. Je zit nog voor je nod, dus dit zegt nog helemaal niets. Zou na je nod nog eens testen mocht je menstruatie weg blijven, succes meid.
Ik had gister morgen de eerste kruidvat 2v5 gedaan die bleef ook omo wit, gister avond kwam er binnen de aflees tijd een heel licht tuurstreepje tevoorschijn, ik vanochtend om kwart over 8 wat urine opgevangen en in een beker laten staan tot ong 10 over 9 (nieuwe testen gehaald bij kruidvat) deze bleef dus omo wit. 3 testen verder en nog niet weten hoe of wat haha.. ga gewoon maandag me nod maar afwachten maak mezelf anders helemaal gek.
Ja precies wordt je alleen maar gestresst van. En wat betreft testen in de avond, de een test beter in de avond dan s' morgens. Laat je het weten als je nogmaals test, ik ga voor je duimen.
Balen hè! Hier vandaag op 10 dpo witte test, nod is dinsdag maar heb gevoel dat het er nu al aankomt, erg sterk gevoel dat het niet gelukt is... Neem me heeeeeel erg voor komende ronde echt niet voor nod te testen, je wordt er gek van! Sterkte jij ook!