Wanneer ging het mis?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Loesje86, May 24, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Ha meiden, helaas... Vanmorgen weer getest, nu 5 dagen na NOD maar streepje wordt niet duidelijker. Had nu toch al wel gemoeten? Heb woensdag 1-2wk getest met CB. Ik ben dus erg bang dat het niet goed gaat. Voel niet veel, behalve veel haaruitval en veel moeten plassen, wat ik zou kunnen wijten aan een evt zwangerschap.

Toen jullie streepjes lichter werden, hoelang duurde het dan nog voor het mis ging en voelde je dat aankomen?
    Ben erg onzeker nu...

Zal straks nog wel een foto plaatsen, maar hij is nog niet opgedroogd nu. Zie amper wat :(

2. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

Jul 31, 2013
    3,477
    1,140
    113
    Almere
    Mijn streepjes werden na de kramp en mk alleen maar duidelijker omdat hcg nog steeg... sterkte

3. Beertje13

Beertje13 Niet meer actief

jeetje meis. benieuwd naar je foto en eventueel je rijtje testen.

Sommige vrouwen hebben niet veel klachten. Heb je getest met ochtend urine? je eerste plas?

4. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Oei,die is inderdaad erg licht!
    Kun je alle testen op een rijtje leggen?

5. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Dat ziet er inderdaad niet heel hoopvol uit helaas...:(:(
    Sterkte meid!

6. mamalap

mamalap Niet meer actief

Oei dat is echt super balen! Veel sterkte!

7. Beertje13

Beertje13 Niet meer actief

jeetje meis :(

ik zou maandag naar de huisarts gaan om een bloedtest te laten doen. kijken hoe hoog je hcg is

8. wishfull2014

wishfull2014 Actief lid

Oct 19, 2013
    371
    0
    0
    Jeetje, dat ziet er inderdaad niet erg hoopvol uit. Ik zou morgen aan de ha (of aan de vk als je al aangemeld bent) vragen voor een bloedtest.

Om op je vraag terug te komen, ik teste op de woensdag positief met een clearblue die 1-2wk aangaf. Vanaf de vrijdag namen de streepjes af, ik heb toen nog bloed laten prikken en die gaf aan dat ik rond de 4-5wk zou zijn.. Op zaterdag was er bijna geen streep meer te zien, en op zondag begon ik te bloeden. Smaandags nog bloed laten prikken en daar kwam uit dat mijn hcg nihil was.. Heb verder niks voelen aankomen, alleen ontzettend rommelde darmen..

Sterkte meid, tis zo oneerlijk!

9. Smnee

Smnee Niet meer actief

Loopt inderdaad niet mooi op :(

10. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

Oct 13, 2013
    3,319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Hier zou ik me ook niet gerust bij voelen... Bij mij is nu twee keer geweest dat mijn streepjes niet opliepen, en zelfs bij de 1e afliepen... en een week na de positieve test ging ik bloeden bij de tweede. Bij de 1e had ik al roze verlies toen ik positief testte.
    Sterkte meis....

11. Lola1982

Lola1982 VIP lid

Jul 16, 2007
    18,000
    1,841
    113
    Ziet er weinig hoopvol uit, ik ga na een dag bloeden... :(
    Sterkte!

12. Loesje86

Thnx meiden.
    Ik ga proberen me er even niet meer zoveel mee bezig te houden. Zolang er geen bloed is, blijf ik hoop houden. Ik ga ook niet meer testen nu, als maandag alles nog oké is, bel ik denk wel even de ha, voordat ik de vk ga bellen. Misschien mag ik een bloedtest en anders zie ik het wel...

13. kellyk

kellyk Niet meer actief

Zo was het bij mij ook en na een kleine week begon ik te bloeden.

Ik kreeg veel lage rugpijn:(

14. Emo

Emo Fanatiek lid

Nov 6, 2013
    1,855
    1
    36
    Female
    Moeder
    Zwangerschapspagina
    Wat een onzekerheid, sterkte met afwachten meid.

15. Springday

Springday Fanatiek lid

May 20, 2014
    1,409
    0
    36
    Sterkte, en hopelijk gebeurd er een wonder.

16. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ik blijf duimen voor je meis!

17. Loesje86

Thnx meiden! Voel me giga onzeker en bij alles wat ik voel denk ik dat het fout is/gaat. Ga steeds nr de wc om te kijken of ik al wat bloedverlies heb, maar tot nu toe nog niet. Net wel een ieniemienie beetje tussen wat slijm door, maar weet dus niet of dit het begin van is, of dat het een wondje was.

18. geheimpje5

geheimpje5 Actief lid

May 15, 2014
    174
    0
    0
    Veel sterkte! ik duim voor je dat het goed mag zitten

Share This Page