Hallo ben al moeder van een zoon van 7. Bij mijn zwangerschap van hem kwam ik er ook laat achter omdat de zwangerschap testen negatief waren 7 stuks plus 4 bezoeken bij de dokter. Die zei dat het waarschijnlijk stress was. Werd toen gewoon ongesteld. Nu heb ik bijna drie jaar Mirena spiraal ingehad en heb ik hebben wij nog een kinderwens. Op 5 januari laten verwijderen. Ik weet het is nog niet zo lang geleden maar vragen kan nooit kwaad dacht ik zo. 7 januari werd ik ongesteld en goed ook. Op 18 januari had ik een smiley bij ovulatie test. Klussen doen we genoeg. Op 20 tot 22 januari had ik een roestige bruinachtig bloeding. ( ook gehad bij mijn zoontje) was niet veel af en toe een veeg als het ware. Gewoon door gaan testen met ovulatie testen allemaal negatief zoals je dan verwacht. Maar op 1 februari had ik een felle positieve test ( alle testen clear blue met smileys) hoe kan dit. Zou deze week ongi moeten worden uiterlijk volgende week. Maar tot nu toe nog niks. Zwangerschapstesten slaan negatief trouwens. Komt dit omdat me lichaam van slag is of test ik verkeerd? Tips en weetjes zijn welkom kan ik straks wellicht bij de dokter daar navraag over doen. Dankjulliewel. Alvast
Hm wat raar, het zou kunnen inderdaad! Heb je vroege testen gebruikt? Of Clearblue met zwanger-nietzwanger? Ik zelf heb nooit een smiley gehad als ik ook geen ovulatie had, echt maar 2 dagen... Daarna nog 1 test als die negatief was testen ik ook niet meer... Ben nu wel 8 weken zwanger en als ik nu die ovulatietest zou doen denk ik wel dat die aanslaat. Heb toevallig nog clearbleu smiley ovulatie testen liggen, maar zitten nog in verpakking, vind ik zonde om open te maken terwijl ik ze niet nodig heb, wellicht kan ik er iemand anders mee matsen Dingen zijn wel duur moet ik zeggen,30 Maar tenminste geen getwijfeld over streepjes of het wel of niet is.. Haha hoop in ieder geval dat je zwangerschaps test positief word! En anders misschien intresse in mijn ovulatie doos? Nog geseald! Van clearbleu 😄
Ik zou anders gezien je voorgeschiedenis een bloedtest vragen aan de huisarts. Hij zal je vast wel begrijpen. (Ben er zelf niet zo'n voorstander van direct een bloedtest. Een negatieve zwangerschapstest is niet zwanger in mijn ogen. Maar bij jou is het een ander verhaal vind ik.)
Hoi, je lichaam kan van slag af zijn, maar een zwangerschap is ook niet uitgesloten. Gezien je verleden zou ik idd ook even je huisarts/gyn bellen om te vragen naar een bloedtest...
Je cylcus moet nog helemaal opstarten dus je NOD voorspellen gaat lastig. Het kan goed zijn dat je eitje rond 19 januari nog niet in gesprongen, ondanks je smiley. Je lichaam probeert het dan later nog een keer, dat zou de smiley op 1 februari kunnen verklaren. Toen nog geklust? En nog verder getest met ovulatietesten?
Ondanks de mirena kan ts alsnog gewoon een cyclus gehad hebben. En t ligt er ook maar net aan wanneer de mirena is verwijderd... dus dat een cyclus nog helemaal op gang moet komen hoeft dus niet in alle gevallen zo te zijn....
Dankjewel ik heb voorlopig nog wel een voorraad van ovulatietesten. Ik heb inderdaad de vroege testen gebruikt. Ben nog steeds niet ongesteld en heb ook geen verschijnselen dat het elk moment komen gaat. Heb zowel de met strepen testen gedaan als de clear blue testen zwanger niet zwanger. Misschien iets te vroeg gedaan probeer het binnenkort nog een keer denk over twee weken ofzo als ik dan nog niet ongesteld ben geworden. Wordt wel gek van die onzekerheid met me cyclus bah.
Ik probeer het over twee weken nog een keer mocht ik niet ongi zijn dan ga ik dat inderdaad maar vragen voor de zekerheid.
Ja we klussen eigenlijke wel om de dag. De dagen dat de testen positief waren zoviso. Ben gewoon door blijven testen en Werden na twee dagen gewoon weer negatief. Als mijn ei toch de 19 de pas gesprongen is, dan moet ik ongeveer twee weken rekenen dat ik weer ongesteld zou moeten worden dan toch?