Ik snap het niet ! Positief naar negatief en terug

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Nut, 5 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nut

Nut Lid

30 mei 2011
    55
    0
    0
    Begeleidster Verst. Gehandicapten.
    Dit zijn mijn testen van afgelopen zaterdag (bovenste) , afgelopen maandag (middel ste) en van vanmorgen (onderste).
    Toen de streep maandag al zo afgenomen was dacht ik meteen al ; dit word weer een miskraam :(
    Maar het bloed kwam niet en ik had geen krampen. Dus vanmorgen weer testen en nu staat er weer een streepje.... Maar helaas kwam er ook bloed....
    Ik houd er rekening mee dat het weer mis is maar ik begrijp dat streepje van vanmorgen niet.... !
    Houden kruidvattesten me nou zo voor de gek? niet leuk....

oh ja ; ik moest afgelopen weekend ongi worden dus zit nou op 4/5 dagen over tijd. (dan zou het streepje toch ook meer moeten knallen toch?)

Bijgevoegde bestanden:

2. Mj89

Mj89 Fanatiek lid

28 nov 2011
    2.591
    655
    113
    Groningen
    Toen mijn testen zo waren, liep het helaas niet goed af.. 😔
    Kan je dus geen positief verhaal vertellen uit mijn eigen ervaring. Maar de laatste test is nog nat, als die wat is opgedroogd zou die wel donkerder moeten zijn..

3. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Als je echt op 18 of 19dpo zit, dan vind ik het er niet positief uit zien. Sorry.

4. Lovelymommy84

Lovelymommy84 Fanatiek lid

27 dec 2014
    2.069
    1
    0
    Gelderland
    Is het evt mogelijk dat je eisprong ietsje later is geweest? En mss een latere innesteling?

En hoeveel bloed verlies je?

5. Nut

Nut Lid

30 mei 2011
    55
    0
    0
    Die van vanmorgen is nu wat meer ingedroogd.
    Ik snap heel goed dat de kans super groot is dat het foute boel is; maar vind het echt vreemd. En gezien mijn geschiedenis (dit zou mk nummer 6 kunnen zijn) is dat ook een logisch scenario.
    ik verlies nog niet veel bloed (wel helder rood :( ) en heb geen kramp en.

Bijgevoegde bestanden:

6. Lovelymommy84

Lovelymommy84 Fanatiek lid

27 dec 2014
    2.069
    1
    0
    Gelderland
    Voor mijn oog/gevoel is hij wel donkerder als die andere 2 testen...
    Dat bloed verliezen kan je idd enorm onzeker maken...
    Ik durf je dan ook niet te zeggen of dit wel of niet goed zal gaan...
    Ik heb hier al vaker gezien dat t mis ging, maar ook vaak gezien dat t wel goed ging...

Pfff meis wat een spanning.... en t enige wat je kunt doen is afwachten...

7. Nut

Nut Lid

30 mei 2011
    55
    0
    0
    Dat klopt.... :(
    Bedankt voor je reactie

8. Hondagirl25

Hondagirl25 Fanatiek lid

23 jul 2014
    3.018
    64
    48
    Vrouw
    Hilversum
    Heb je het al eens voorgelegd aan de gynaecoloog ? misschien kan die iets duidelijker voor je maken...en ja voor de rest die nare onzekerheid bah hopelijk loopt het goed af meid !

9. lolababy

lolababy Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.403
    1
    0
    Zelfstandige
    He bah wat een nare situatie voor je meid.
    Echt een onzekerheid.
    Zie wel dat hij donkerder is dan ervoor.
    Hoop voor je dat hij oploopt maar vrees ook dat het niet goed zit ivm je bloedverlies. Maar goed alles kan tegenwoordig meid,

10. Emo

Emo Fanatiek lid

6 nov 2013
    1.855
    1
    36
    Vrouw
    Moeder
    Zwangerschapspagina
    Denk je dat je afgelopen weekend ongesteld moest worden of weet je dit met zekerheid doordat je je eisprong hebt opgepikt door middel van ovulatietesten en/of temperaturen?

Het streepje staat er, misschien dat je ei wat later was?

11. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    KV is helaas niet meer wat het geweest is. Ik heb de laatste maanden steeds dit soort testen en dan netjes na 14 dagen ongesteld. Probeer anders eens een andere test?

12. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Ik heb in je vorige topic ook gereageerd...Ik vind hem nog steeds veel te licht voor de termijn.
    Ik dacht dat je overtuigd was dat het goed zat...Maar buiten dat...
    Ik denk echt dat het veel te licht is....en dat het niet goed zit.Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit...even kijken wat het streepje (want ik zie duidelijk een streepje) de komende dagen doet.Ik hoop heel erg voor je dat jij de uitzondering bent die de regel bevestigd.Ik duim mee.

13. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Nu zit ik net mn eigen bericht terug te lezen, natuurlijk na het plaatsen...
    en ik bedenk nu net dat het wel eens verkeerd opgevat zou kunnen worden.Dat bedoel ik dus niet!Het staat er een beetje betweterig,maar dat bedoel ik echt niet.Ik bedoel dat ik dacht dat je geen twijfel had, omdat je zei dat je de test helemaal niet te licht vond.Dus ik ging er vanuit dat je niet meer ging testen, en er vanuit ging dat je zwanger was.Begrijp je het nog?;)

14. Dayna

Dayna Fanatiek lid

3 jun 2013
    1.742
    0
    36
    Bij mij was dit ook zo. En maandag nadat ik bij de gyn was geweest ongesteld geworden. (ook action test was positief).

Lees dat je ook bloed verliest en krampen hebt :(

Deel Deze Pagina