Hallo dames, Hieronder mijn test op 8 dpo binnen 5 minuten.... Alledrie de fotos zijn van dezelfde test... Bovenste 2 onbewerkt...ik lijk een streepje te zien in het daglicht, hij is wel aan de dunne kant....waarschijnlijk een voorgedrukt streepje??? Bedankt voor het kijken....
Ik zie alleen op de onderste bewerkte wat vaags, maar hij is zo erg bewerkt dat ik daar niet op zou vertrouwen. 8 dpo is ook wel enorm vroeg om te testen.
8dpo en dan alleen op een bewerkte foto iets zien op de test zou ik echt beschouwen als negatief. Op de onbewerkte foto's zie ik niks. Ik hoop dat je zwanger bent, maar je zilt echt nog even geduld moeten hebben.
Het zou kunnen hoor. Zeker als het binnen de tijd al te zien was. Bij mijn mk had ik op 8dpo een goed zichtbaar streepje...Op de foto's zag je amper iets hier op de pagina... Hopelijk gaat ie oplopen. Oja, ik testte die middag nogmaals en die was veel duidelijker dan met ochtendurine
Zeker spannend! Ik ga uit van een negatieve test kan het altijd meevallen..we zijn al bijna 4 jaar bezig...hoop rare en vage tests meegemaakt, ik weet niet wat ik zou doen als ik een knalstreepje zou krijgen
Even een update: Na deze test van 8 dpo alleen maar omowitte tests gehad....gisteren afspraak in het ziekenhuis en er is besloten om te starten met iui behandelingen met hormonenspuiten...ik heb flink een potje gehuild gisteren dat het zo ver moest komen maar daarna vol goede moed de spuiten opgehaald...opgelucht dat we geholpen werden en! Nu afwachten op de menstruatie, dan kan ik beginnen met de spuiten... Maar nu is het volgende aan de hand: ondanks dat ik de hoop had opgegeven voor deze maand toch nog zo een goedkoop action test gedaan vanochtend.....was witter dan wit....toe zag ik nog mijn laatste kruidvat test liggen en toch nog die ook gedaan....zie het resultaat hieronder ( 15min) ik ben 11 of 12 dpo vandaag... Voor het eerst in 4 jaar een vaag streepje die ik goed kan zien...maar totaal geen symptomen en te mooi om waar te zijn zo vlak voor mijn eerste iui behandeling.... Ik durf niet te hopen....
Niet meer zo vroeg testen. Ik hoop voor je dat het oploopt de komende dagen, al is dit voor 12 dpo wel heel erg licht.. Test over twee a drie dagen nog eens als je niet ongesteld wordt. Wachten is killing, maar met tuurstreepjes maak je jezelf alleen maar gek!
Ik zie m ook zeker hoor meid! Zonder turen! Wat dacht je van een predictor early? ( in felroze verpakking ) Die zou je al mogen/kunnen doen nu.... ! Heb gehoord hier dat ze errug betrouwbaar zijn
Ziet er goed uit hoor! Mijn testen waren pas rond 18 DPO zoals die van jou er nu uitziet, en heb toch echt 2 gezonde zwangerschappen gehad waaruit 2 mooie meiden zijn voortgekomen. Geen zorgen maken dat het een "lichte test is voor 12 DPO". Als je test gaat oplopen zit het goed!