heb gister en eergister al getest en was negatief!!ga als ik morgen nog niet ongi ben denk ik testen!(haha testen waren in de aanbieding dus het een groot verpakking gekocht!!)tot nu toe nog spannend want heb helemaal geen ongi gevoel en normaal altijd veel afscheiding maar dat heb ik nu ook niet!!ik wacht gewoon af en dan zie ik wel(zegt ze nu haha) liefs maloeke
Ja hoor ik heb een uur geleden getest.. Dus helemaal niet met ochtendurine enzo En weer een vaag licht streepje! Ik weet het niet.. Ben ik nu zwanger?? Morgenvroeg test ik weer, maar met een kruidvattest.. (Maar nu lees ik net dat die niet goed zijn ?) @Maloeke: Zolang de duivels er niet zijn.. Ik duim voor je morgenvroeg meis!
Ik wil ff op een rijtje zetten wat mijn 'symptomen' zijn: -Draaierig (heel erg ) -Af en toe misselijk -Hoofdpijn -Heel veel last van mn onderrug en mn heupen Zo'n zeurderig gevoel heel lastig! -Af en toe steekjes in mn onderbuik/lies -Af en toe pijnlijke scheuten in mn bil-been -Mn boobs zijn gevoeliger en 'voller' mn tepekls zijn ook anders -Moet iets meer plassen -Vergeetachtig/verstrooid -Ongelooflijk moe!! Maar ik slaap ook slecht de laatste tijd.. -Ik voel me over het algemeen 'anders' en ben soms best wel zielig en zeurderig -En dan natuurlijk twee hele lichte vage streepjes .. Pff
Pff nu zit ik ook met heeeeel veel afscheiding Het is heel licht wit, bijna doorzichtig Ik denk de hele tijd dat ik in mn broek heb gedaan Lekker gezellig
Kruidvattesten zijn duidelijk met ochtendurine. Bij mij tenminste. Ik heb er goede ervaringen mee. Dus met echt je eerste ochtendurine gaan testen maak je goede kans dat de test HCG detecteerd. Succes, ik zal voor je duimen. groet
Ik denk ook dat je zwanger bent hoor, 2 streepjes op 2 testen is toch positief. Kun je ze niet plaatsen vind het altijd leuk om testen te bekijken
Lieve meiden ik wil heeeeeeeeel graag een foto maken maar ik heb hier geen camera :'( Ik zit bij mn mannetje thuis .. Als het streepje er morgen nog staat maak ik een foto Ik moet wel werken tot 13u Pff spannend afwachten tot morgenvroeg alweer
Moeilijk hè dat wachten ... ik moet nog 2 dagen wachten voor ik voor het eerst kan testen. Alsik voor die tijd niet ongesteld geworden ben dan hè ... Maar er is nog niets dat daarop wijst ...
Hihi Nee heeft ie niet Ik heb wat rondgezocht en mn test lijkt heel hard op deze: Heel licht dus http://www.zwangerschapspagina.nl/album_pic.php?pic_id=5240 Volgens mij telt ie niet eens als positief [/url]
Ik zie daar toch echt een 2de lijntje hoor, is wat moeilijk te zien omdat het venster wat schittert. Ja breek de test maar weer open
Nee nee ik ben sterk en w8 w8 w8 tot het maandagochtend is hahahaha ... valt niet mee hoor mama van Tygo ... ik denk niet dat het raak is deze ronde ... misschien test ikm orgenochtend wel ff ... hihihi ;-P