hahahha ja was ik van plan maar ik laat het deze keer zo Ik ga lekker mn bedje in, moet er weer vroeg uit Als ik kan laat ik morgenvroeg snel weten wat de test zei Slaapwel!
Hoi Hoi Daarnet een test gedaan.. Ven kruidvat dus En weer een vaag streepje! Het is echt meer een schaduwlijntje, maar wel blauw Omdat ie zo licht blijft ben ik bang dat ik een miskraam ga krijgen ofzo Heb foto genomen met mn gsm Vanmiddag zet ik ze op de pc Ik ga werken nu! Doeii meiden
nou meid ik ben benieuwd hoop het wel voor je dan ben je uit die onzeker heid. als het zo is heb je wel geluk gehad omdat je lange cyclus hebt. of heb je je eisprong gevoeld.
Een streep is een streep hoor. Hij is licht, maar staat er wel. En als je niet zwanger zou zijn, zijn er helemaal geen streep komen.
Hoop het voor je meid. Maar die kruidvattesten die hebben toch wel zo'n "voorgedrukt"streepje. Tenminste die ik had wel. Als ik jou was gewoon morgen idd naar de dokter of misschien een digitale test van cb doen. Die zijn wel wat duurder maar ik lees op dit forum dat die wel goed zijn. Succes meid, zal voor je duimen. Silly
Jeetje meis, wat spannend!!!! En nou moeten we nog heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang wachten op de foto....
Lijkt me toch vreemd dat je op 3 verschillende testen een vaag lijntje krijgt en het zou dan niet zo zijn. Wacht met spanning op de foto Tinky waar ben je?????
Tinky heeft vanmochtend negatief getest ... maar nog geen teken van '"duivels" hihihihihi ... we w88 maar af .... X
he wat jammer... Geen bloed , is goed toch. Ik zit in het zelfde schuitje, we houden hoop. (en contact hihi)
het is wel spannend, maar als ik jou was zou ik een andere test doen, want ik had ook een vaag blauwe streep met die van kruidvat en was niet zwanger. ik hoop natuurlijk dat je wel zwanger bent meis. ik blijf duimen. liefs san.
Hé Tanja ... ook in de eerste ronde ?? Lastig ook dat je gewoon niet weet hoe lag je cyclus zal zijn hè ... nou ja w88 w88 w88 dan maar. Sterkte X
Ja spannend he. Dis is de eerste ronde naar mn miskraam. Mijn verhaal staat bij": miskraam mijn verhaal
Het streepje van kruidvat test is niet het voorgedrukt streepje hoor, denk ik :blush: het is blauw.. Morgen maak ik een afspraak met de gyneacologe.. Ik heb het aan mn moeder verteld.. Ze nam het natuurlijk niet zo goed op (zie mn topic: Terug van weggeweest) Pff ik weet niet wat ik moet voelen nu Ik zal proberen de foto's erop te zetten..
Hoi Tas, Verstandig om morgen even naar de gyn of HA te gaan. En tja je moeder ... das de eerste schrik natuurlijk. Maar als het zo is dan went ze vast snel aan het idee en zal ze ook blij voor jullie zijn ... ben benieuwd naar de foto ... Keep us informed !!! X
Tja, je weet wat er gezegd wordt meid, een streepje is een streepje, ookal is het vaag. Plaats inderdaad ff een foto, dan kunnen we meekijken. Jammer dat je moeder zo reageerde. Kan me voorstellen dat dat niet zo leuk is. Ik duim voor je. Anouk.
ik krijg de foto niet goed !! Pff Hij lijkt iig als twee druppels water op die test die ik heb gepost.. Morgen maak ik een afspraak met de gyne, ik hoop dat ik heel snel kan langskomen voor een echo/bloed/.. Het is allemaal zo verwarrend nog! Ben ik wel zwanger? Zoja, hoe moet het dan verder? Van één ding ben ik zeker. Ik wil het niet laten weghalen Het is mijn (onze) verantwoordelijkheid en die moeten we dus nemen. En hij/zij zal zeker gewenst zijn! Wat denken jullie, moet ik overschakelen op een zwangerschapsbanner??