Ervaring hello fresh?

Discussie in 'De lounge' gestart door kleintje88, 8 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ik kwam toevallig hello fresh op fb tegen..
    Daarbij kan je voor 3 of 5 dagen een box met ingredienten en recepten bestellen..

Het klinkt wel interessant al is het redelijk prijzig..

Wie heeft er ervaring?
    Als je b.v voor twee besteld is dat dan net genoeg of zou een peuter die niet super veel eet ook mee kunnen eten?
    Bevalt het? Zijn de recepten lekker?

Ervaringsdeskundige?

2. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.110
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    Wij hebben eenmalig de proefbox besteld voor twee personen. Ik ben er daarna mee gestopt. Ik vond het erg weinig (nou heb ik wel een peuter die als een bootwerker eet, maar toch), tevens werd onze box pas om 22.30 uur geleverd. Vond ik persoonlijk veels te laat. De recepten waren wel lekker.

Overigens heb ik nog wel contact gehad met de klantenservice, oa over het levertijdstip en daar was zeker in te schuiven, op het moment bieden ze alleen geen box aan die bij mijn wensen aansluit. Mocht dit in de toekomst wel gebeuren dan probeer ik het nogmaals.

3. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    En je had dan voor twee personen besteld?

4. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Heb even op de site gesnuffeld, maar vind het best duur. Wel handig dat je een recept krijgt.

5. verrassingsei

verrassingsei Fanatiek lid

24 jan 2010
    1.751
    0
    0
    Ik kende het concept ook nog niet en heb ook even op de website gekeken en ben nu ook wel nieuwsgierig naar ervaringen van mensen die gebruik maken hiervan.
    En ook de vraag die TS stelt vind ik ook wel belangrijk, namelijk moet ik mijn dochter als extra persoon rekenen of hoeft dit niet.

6. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
    Heb ook even op de site gekeken, maar ik zou voor ons kleine mannetje wel een persoon extra rekenen denk ik... (ga er niet aan beginnen want vind het echt teveel geld voor weinig)

Als je kijkt naar wat erin zit bij een 2 persoonsbox aan vlees / vis / groenten:
    HelloFresh - Onze Boxen

Voor ons qua vlees / vis iig echt onvoldoende (4 drumsticks werkt mn man in zn eentje al weg ;)), een avondmenu bijv. waterkerssoep (waarvan 80g waterkers) met brood (2broodjes) en tapenade (2 eetl.), daar hebben wij echt niet genoeg aan met zn drietjes...

Leuk idee overigens zeker met al die recepten erbij, maar te duur voor wat je krijgt is mijn persoonlijke mening...

7. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Vriend van ons heeft zo'n zelfde concept alleen zonder vlees.
    En veeeel goedkoper.

Heb je voor 5 dagen 4 personen voor 12 euro groente en fruit.

8. verrassingsei

verrassingsei Fanatiek lid

24 jan 2010
    1.751
    0
    0
    Oeeee dat klinkt heel goed,maar hij zal wel niet door heel NL bezorgen denk ik;)

9. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Geen idee eigenlijk..

10. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    @saja87, dat vind ik eigenlijk ook wel heel interessant klinken...

@ts, dat concept ken ik niet.... ben ik wel nieuwsgierig naar!

11. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

12. sjors75

sjors75 Niet meer actief

#12 sjors75, 9 sep 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 sep 2012
    Meiden, ik heb een code voor eenmalig 50% korting op een box. Maar heb er niks aan daar ik op dit moment alleen woon en mijn zoontje bij zijn vader is.
    Dus wie wil pb maar. de eerste die reageert krijgt hem :)

Is al vergeven :D

13. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Die kortimg staat gewoon op actiepagina ;)

inmiddels heb ik leveranciers gevonden die wekelijks verse groente en fruit leveren ben me aan het orienteren... Dat is wel goedkoper!

14. sjors75

sjors75 Niet meer actief

staat inderdaad op facebook maar je krijgt unieke code, en is ook jammer om er niks mee te doen terwijl iemand anders dat wel wel.

Ik ga meestal de boer op om groente en fruit te halen :)

15. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
  16. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Ik zou dit dus niet gaan doen zelf. Heb ff naar de site gekeken, en als ik dan al kijk wat er in dat voorbeeldpakket zit: gamba's, kipdrumsticks, gorgonzola.. Dat zijn dingen die hier niet eens in huis komen!
    Bovendien zijn man en ik zelf flinke eters (dochter is niet zo van het avondeten) en zouden wij hier dus echt nooit genoeg aan hebben (ja, 2/3 maaltijden maken op 1 dag ofzo).

17. HelloFresh

HelloFresh Nieuw lid

24 sep 2012
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ik ben Hannah en werk bij HelloFresh. Ik zag deze discussie voorbij komen en probeer hier een aantal van jullie vragen te beantwoorden.
    De porties zijn door een voedingsdeskundige afgestemd op het aantal personen. Wees dus niet bang dat je twee maaltijden moet maken.
    De prijzen zijn te zien op HelloFresh - Prijzen. We werken met kwalitatief hoogstaande producten (biologisch en streekproducten).
    Voor meer informatie/vragen kun je altijd onze website bezoeken (HelloFresh - Elke week gezonde recepten met verse ingrediënten thuisbezorgd) of een reactie hier plaatsen.

Groetjes,
    Hannah

18. muis26

muis26 Fanatiek lid

ik dacht oh 45 euro valt wel mee.. maar voor 4 personen is het al 80 euro per week!!! vind ik wel heel veel

19. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Vind ik ook, sorry HelloFresh

20. aappie20

aappie20 Fanatiek lid

19 feb 2012
    3.224
    525
    113
    Tip je kan ook de recepten bekijken via de site als je dan 'gezond'wil eten volgens hun kun je zelf de boodschappen doen

Deel Deze Pagina