Goedemiddag dames, Deze week zijn we begonnen met klussen aan onze kinderwens. Ook heb ik deze week (naar berekening) mijn eisprong gehad. Al twee dagen heb ik last van steekjes/kraampjes linksonderin mijn buik. Zelf heb ik het gevoel dat het de eerste tekenen kunnen zijn, maar misschien wil ik het ook te graag. Eerste kerstdag kunnen we gaan testen, dus ben heel beneiuwd!! Wat denken jullie?
Ik denk persoonlijk dat het nog een beetje vroeg is om symptomen te hebben. Na de bevruchting duurt het nog ongeveer een week/anderhalve week voordat het innesteld. En na het innestelen gaat het lichaam het HCG hormoon aanmaken waardoor je symptomen krijgt. Hoop natuurlijk op een positieve test op 1e kerstdag! Zou een mooi kerst kado zijn
Volgens de 'boeken' gaat je bevruchte eicel tussen de 5 en 12 dagen na eisprong innestelen (verschilt trouwens ook nog per boek...). Maar ik heb nou al van meerdere dames hier gehoord dat ze (en ik ook trouwens) al eerder dingen in hun onderbuik voelden. Ikzelf had na drie dagen al een zeurend krampgevoel in mijn buik. Geen steekjes geloof ik...
Hoihoi, Je kan ook je eisprong gevoeld hebben. Dat geeft soms exact dezelfde 'klachtjes'. Als het gelukt zou zijn dan merk je de eerste week na bevruchting nog niets, je lichaam reageert dan nog niet echt op het feit dat er bevruchting is. Pas bij innesteling wordt het wakker zeg maar. Succes, en ik ga duimen voor je dat het gewoon fantastisch mooi meteen gelukt is nu de eerste keer.
8 dagen na de terugplaatsing ( we zitten in de MMM en mogen na 14 dagen een zwangerschapstest doen), kreeg ik enorme kramp in mijn buik. 's Avonds werd ik misselijk en dat is niet meer weg gegaan. Vandaag, 10 dagen na de terugplaatsing, heb ik een positieve (vroege) zwangerschapstest!
Goedemorgen dames, Daar ben ik weer! Sjee wat ben ik onzeker, ken mn lichaam echt goed en voel 9 vd 10 keer mijn eisprong sinds m'n 16e. Vanmorgen bij het plassen had ik me afgeveegd en zat er roze bloed op het toiletpapier, even later wat bruin. Ik hoef eerste kerstdag pas ongi te worden, en eerlijk gezegd nooit te vroeg geweest maar altijd te laat. Kan echt niet wachten om te testen, maak mezelf gek.