newborn slaapzakje

Discussie in 'Babyuitzet' gestart door conejita, 9 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    Hoi allemaal

Ik heb de gestreepte jip en janneke slaapzak mt 50-62 met afritsbare mouwen.
    Heeft iemand deze ook en kan de baby die meteen al aan?
    Het lijkt me zo groot. ..
    Ik kan v iemand wrsch een kleinere overnemen maar die heeft geen mouwen. Ik ben bang dat dit niet warm genoeg is of doe ik dan een warm zacht pyama truitje aan?
    Ik woon wel.in Spanje maar het kan hier ook heel koud zijn ;)

Moet ik voor de eerste maand twee slaapzakjes kopen of is eentje genoeg? (Die vrouw waarvan ik het koop zegt dat ze ze maar heel.kort gebruikt heeft.
    Ik dacht miss is één genoeg omdat ik ook die van de Hema heb en er staat wel mt 50 ook...

Voor daarna koop ik er dan ook nog één bij.

Ik hoor graag meningen en ervaringen: )

2. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    ik heb de jip en janneke maat 50-62 ook.
    de mouwtjes heb ik er af gehaald omdat dl ook nog in een dekentje ligt.
    het belangrijkste bij een slaapzakje is dat het hoofdje niet door het hoofdgat kan.
    dan kan de baby bij bewegen niet weg zakken in de slaapzak.
    zelf heb ik er 2.
    maar de jip en janneke vind ik nu wel te klein worden nu baby 11 weken is

3. Divarg

Divarg Bekend lid

12 okt 2014
    913
    21
    18
    Ik had er 2, als er 1 vies wordt heb je meteen een ander paraat. Ik had die van Ikea, Charmtroll.

4. Gember

Gember Niet meer actief

Mijn dochter heeft van 4-12 weken in de Jip&Janneke 50/62 slaapzak van Hema gelegen. Ik vond de nek- en armopeningen wel te groot, dus die heb ik met wat steekjes kleiner gemaakt. Dochter is van eind juli, dus heel koud was het nog niet, maar ik deed er wel een lakentje en dekentje bij (eerst katoen en later wol). Ze kon nog niet omrollen, dus dat ging prima. Wij hadden 1 exemplaar. Als die in de was ging, dan sliep ze 1 nachtje onder gewoon beddengoed.

5. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    dankjullie wel!!

ik kan ´m e.v. idd vastmaken met wat steekjes op koop voor een tientje nog een maatje kleiner.

:)

6. MnnW

MnnW Fanatiek lid

10 jun 2013
    3.245
    2.363
    113
    Vrouw
    Ik vond de 'hopper newborn sleeves' van Lodger erg fijn die eerste maanden. Is niet heel erg dik, maar wel heerlijk zacht, goed aanlsuitende openingen en je kunt snachts nog een luier verschonen zonder dat hij uit hoeft (hij kan open aan de onderkant). S heeft hem vanaf bijna het begin tot ongeveer 12 weken gedragen, toen werd hij te klein (maat 50-62). Ik kocht hem tijdens een actie van Limango voor 13,50..

Deel Deze Pagina