Vorige week maandag bij 15,4 geslachts bepaling laten doen. Vind het een gekke foto. Echoscopist heeft wel 4 keer laten zien het is een meisje.soms twijfel ik. Maar mijn gevoel zei vanaf het begin een meisje
Een beetje onduidelijke foto's, maar als ik het goed zie, zie ik 3 streepjes wat op een meisje wijst. Het is nog wel vroeg om het heel duidelijk te kunnen zien. Ik heb met 16wk een pretecho gehad voor geslachtsbepaling. Daar was de kwaliteit van de echo wel velen malen beter dan deze echo. Gewoon met de 20 wk echo nog even navragen.. ik denk wel een meisje hoor
Ja de onderste foto is gemaakt met me telefoon vanaf de pc waar ik de echo afspeelde en het beeld even stop had gezet.de echoscopist zei bij 14.4 al dat ze dacht dat het een meisje was,en nu bij 15.4 zag ze het meteen en was het nog 4 keer in beeld gekomen.dus geloof het aan de ene kant ook wel.maar soms twijfel ik dat ik denk oei straks is het niet zo. Over 3 weken ongeveer de20 weken echo dan zullen ze het vast nog eens zien
Ah gelukkig dat jullie het ook zien!! Me vriend zei ja het zal wel zo zijn,maar ik zie het niet.en familie en schoon familie zeiden ook ik zie niks?? gelukkig hoef ik me roze pakje dan niet terug te brengen hihi