Super!

Discussie in 'Over deze site' gestart door Soturi, 9 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Soturi

    Soturi Fanatiek lid

    24 sep 2016
    3.621
    3.550
    113
    Vrouw
    Ik ben even inspiratieloos hoe dit topic te noemen. Maar ik heb net het topic over de belangrijke mededeling gelezen. Daar reageren kan niet, dus toch maar zo omdat ik dit ook even kwijt wil.

    Dit is namelijk precies wat ik (en ik denk veel leden met mij) graag wilde zien. Een duidelijke, open reactie waarin ook aangegeven wordt dat de leden gehoord worden en met een goede uitleg over waarom die gesloten subfora niet weg kunnen.

    En ondanks dat het niet voor mij van toepassing is, vind ik het ook echt super dat een onderdeel voor donorschap misschien alsnog overwogen wordt. Ik denk dat vele met mij ook wel snappen dat niet alles wat we willen ook mogelijk is. Maar wat me wel mogelijk lijkt, is openheid van het beheer ipv reacties dat iets gaat zoals zij besloten hebben zonder verder tekst en uitleg, ook al zijn er meer valide redenen gekomen.

    Hopelijk kan deze houding doorgezet worden van beheer, want ik heb een groot voorgevoel dat het dan ook niet meer hoeft voor te komen dat het zo uit de hand loopt!
     
    Nescio, Robijn89, Colour en 7 anderen vinden dit leuk.
  2. RoBiJe

    RoBiJe Niet meer actief

    Heeft de staking toch nut gehad. Een reactie als deze is nou precies waar alle leden al maanden op wachten. Open en eerlijke communicatie :thumup:
     
    Syane, MamaChantal en Soturi vinden dit leuk.
  3. maliro

    maliro Niet meer actief

    Wat fijn deze reactie van beheer. Niet een kille afstandelijke kort door de bocht reactie, maar eentje waar over is nagedacht. Eentje die persoonlijker overkomt en waar er inhoudelijk wordt ingegaan op vragen. Ik denk dat veel leden hier op zaten te wachten.
     
    Syane, MamaChantal en Soturi vinden dit leuk.
  4. Syane

    Syane VIP lid

    21 aug 2013
    11.461
    10.662
    113
    Hopelijk is dit het begin van een andere houding @Beheer
    Jullie bericht wijst erg naar anderen, de leden, en weinig naar jullie zelf. Hoe gaan jullie het nu verder aanpakken om respectvol om te gaan met leden? Hoe gaan jullie ledenparticipatie verder aanpakken?
     
  5. Vulpen

    Vulpen Fanatiek lid

    30 jul 2014
    2.713
    3.259
    113
    Bedankt voor de uitgebreide reactie Lotte!
    Al snap ik nog steeds niet waarom de subfora niet in een archief geplaatst kunnen worden? En er geen moderatoren onder leden geworven worden, dat werkt denk ik beter dan deze constructie ;)
     
    Nescio, DQueen en Syane vinden dit leuk.
  6. Lisa280887

    Lisa280887 Niet meer actief

    Ja ‘fijn’ eens een normale reactie. Maar echt, het beheer van afgelopen tijd heeft een hoop kwaad gedaan. Persoonlijk vind ik het bericht niet zoveel zeggend. Eerst zien, dan geloven. Al gok ik dat tegen de tijd dat daad bij woord gevoegd is, veel actieve leden hebben opgezegd. De reacties over het donorforum hebben een hoop leden gekwetst, waaronder ikzelf. Dit ‘excuus’ zegt nu zo weinig.

    De wijze waarop is omgegaan met een -in mijn ogen- normale vraag. En de daarop komende reacties is niet normaal. Ik had meer verwacht van een beheer van een forum als dit. Een beetje empathie had op zijn plaats geweest.

    Waarom zijn veel reacties verwijderd/aangepast? Om hand boven eigen hoofd te houden?
    Meiden mochten ons uitmaken voor van alles en nogwat en onze tegenreacties werden verwijderd. Wat is dat voor scheef gedoe?

    Maargoed. Mijn reactie zal ook vast verwijderd gaan worden. Dus hoop dat voor die tijd veel dames dit lezen en ook goed gaan nadenken over wat zij willen met dit forum.
     
    Nescio, Lisanne1811, Tuttebella en 6 anderen vinden dit leuk.
  7. Soturi

    Soturi Fanatiek lid

    24 sep 2016
    3.621
    3.550
    113
    Vrouw
    Ik ben hier ook wel erg benieuwd naar!
    Want ondanks dat ik het een mooi geschreven bericht vind, vind ik het ook erg van belang dat er ook gehouden gaat worden aan wat er gezegd is.
    Voor nu geef ik jullie daar het voordeel van de twijfel in, maar het mag hopelijk wel duidelijk zijn dat er actie van twee kanten mag komen, wil het voorkomen worden dat het in de toekomst weer uit de hand gaat lopen.

    Ik denk wel dat als de insteek van dit bericht oprecht is, we een heel eind kunnen komen. :)
     
    Syane vindt dit leuk.
  8. blossom85

    blossom85 Fanatiek lid

    4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Dit dus.
    Ik zal mijn account nog houden maar vooral een meelezer zijn. Niet meer actief.
     
  9. tupp

    tupp VIP lid

    13 jun 2009
    22.622
    18.475
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik ben het niet direct met je eens dat er vooral naar andere wordt gewezen. Lotte steekt ook de hand in eigen boezem. Het is denk ik een samenspel geweest: beheer te weinig zichtbaar en gebruikers die duidelijk uit waren op onrust.

    Wat betreft ledenparticipatie: ik heb net per pb wat suggesties gedaan. Maar ik ben ook zo eerlijk om te zeggen dat ik nooit een forum heb opgezet / beheerd. Dus ik weet ook niet wat er allemaal kan of niet kan. En zelfs als je die ervaring wel hebt, zal de achterliggende software niet overal hetzelfde zijn. Nog belangrijker: smaken verschillen. Wat de ene handig / prettig vindt, zal de ander niks vinden. Je kunt het toch nooit voor iedereen goed doen. Participatie is aan de ene kant de kans krijgen om dingen aan te geven. Maar ook accepteren dat je niet altijd je zin kunt krijgen, omdat ook andere mensen met andere meningen mogen participeren
     
    AniS en tuc vinden dit leuk.
  10. tuc

    tuc VIP lid

    19 dec 2012
    51.882
    42.751
    113
    Idd. Vooral dat je zin niet kunnen krijgen. We kunnen allemaal ideeën aandragen maar na 3x nee is het echt wel nee lijkt mij.
    Mods hier lijkt mij nog wel weer een toegevoegde waarde. Misschien kan @Beheer daar nog eens naar kijken.
    Zoals toen paula en bliss enz. Lekker persoonlijk maar toch de boel in de gaten houden.
    Maar ik verwacht de komende tijd sowieso een hoop minder gerel;)
     
    Mila27 vindt dit leuk.
  11. tupp

    tupp VIP lid

    13 jun 2009
    22.622
    18.475
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ach, anders kunnen wij altijd nog ruzie gaan maken Tuc. Het moet ook weer niet te saai worden. :D
     
  12. tuc

    tuc VIP lid

    19 dec 2012
    51.882
    42.751
    113
    :roflmao::roflmao:
    O ja daar ben ik altijd voor in:thumup::roflmao:
     
  13. KleineLai

    KleineLai VIP lid

    30 dec 2017
    13.030
    25.506
    113
    @tupp , het was meer de spreekwoordelijke druppel denk ik. Het was niet zozeer de nee, maar het gebrek aan respect waarmee de nee werd opgelegd.
    Maar wat ik zeg , het was de druppel. Maanden of zelfs al jaren is Beheer half aanwezig. Er lijkt niet geluisterd te worden naar problemen, suggesties en vragen. Al maanden of jaren wordt er gevraagd om duidelijkheid over waar Beheer is en waarom de dingen gaan zoals ze gaan. Er komt vaag of half antwoord. En soms zelfs helemaal geen antwoord op de meest normale vragen of suggesties. Zo zegt Beheer soms dat er ideeën op lijstjes worden neergezet maar komen er nooit meer op terug. Langzaamaan vormt het idee dat Beheer geen motivatie meer heeft voor de website, geen zin meer heeft in zijn werk. Het lijkt alsof ze hier alleen nog maar zitten voor minimale onderhoud en .. tja, geld.

    Ik denk dat met het donorsubforum een hoop frustratie naar buiten kwam van heel veel leden. De druppel; nu moeten jullie luisteren want we zijn het zat. Nu lijkt Beheer te willen luisteren maar het blijkt voor sommige te laat.

    En daar hoef je het niet mee eens te zijn natuurlijk, maar ik wil wel duidelijk maken dat het niet ging om het rellen, en ook ging het niet omdat ze hun zin niet kregen :)
     
    Nescio, Peppabig, Fennec en 16 anderen vinden dit leuk.
  14. tuc

    tuc VIP lid

    19 dec 2012
    51.882
    42.751
    113
    Dat forum continue promoten en in handtekeningen, dat was ook niet om te rellen zeker?
     
    AniS, Paardenbloem en flowertje36 vinden dit leuk.
  15. Djoess

    Djoess Bekend lid

    14 dec 2013
    560
    382
    63
    Vrouw
    Haarlem
    Uhh, nee. Om te promoten.
     
    Adrianaj, DQueen, Ysabella en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. KleineLai

    KleineLai VIP lid

    30 dec 2017
    13.030
    25.506
    113
    Nee, dat was om mensen te laten weten waar ze heenkonden. Ja, dat ging direct met 100 km per uur, maar het was niet om te rellen.
     
    Lisa280887, DQueen, Ysabella en 3 anderen vinden dit leuk.
  17. Syane

    Syane VIP lid

    21 aug 2013
    11.461
    10.662
    113
    Had het niet mooier kunnen zeggen. Beetje geringschattend om te zeggen dat het leden alleen ging om te rellen.
    Zo worden bij reorganisaties de mensen die kritisch zijn of vragen stellen vaak neergezet als mensen met weerstand en tegen aanpassen of verandering en moet in staat om gezag te accepteren. Terwijl je juist alle rollen en standpunten nodig hebt om samen verder te komen.
    Helaas is de hand erg laat uitgestoken en voor sommigen te laat en met heel weinig woorden voor de impact die het had en het gevoel al maanden cq jaren heerst. Het is wel erg bagataliserend en diskwalificerend om dat met een paar Posts vanuit beheer af te doen of door te reageren zoals anderen hier doen.
     
    Lisa280887 en Phoebe vinden dit leuk.
  18. flowertje36

    flowertje36 Fanatiek lid

    21 sep 2014
    4.074
    1.314
    113
    Vrouw
    Denk ook niet dat het met promoten te maken had.
     
    tuc vindt dit leuk.
  19. tuc

    tuc VIP lid

    19 dec 2012
    51.882
    42.751
    113
    Nee vast niet. Ook niet om het beheer een hak te zetten om dat ze niet precies doen wat er geeist wordt.

    Kijk iedereen moet gaan waar die wil, maar het was sjieker geweest om gewoon in stilte te vertrekken.
     
    Oceanna en Paardenbloem vinden dit leuk.
  20. flowertje36

    flowertje36 Fanatiek lid

    21 sep 2014
    4.074
    1.314
    113
    Vrouw
    En niet iedereen een pb sturen in de hoop leden te werven
     
    tuc vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina