Beheer een poepie laten ruiken was een leuke bijkomstigheid maar niet het doel. In stilte vertrekken was ook geen optie natuurlijk, we moesten mensen laten weten waar we zitten
@KleineLai Ik snap dat het niet om dat donor-topic ging, zóveel mensen zijn er nu ook weer niet afhankelijk van donoren. Dat verzoek werd door een aantal leden alleen maar aangegrepen om hun eigen onvrede te uiten en ook bij anderen iets aan te wakkeren. En de manier waarop dat ging, vind ik persoonlijk niet netjes. Je kunt ontevreden zijn en je kunt het oneens zijn met bepaalde keuzes. Maar ik vind wel dat er veel dingen zijn gezegd die niet kloppen. Bijvoorbeeld dat beheer geen of geen goed antwoord gaf. En dat klopt niet. Beheer heeft een prima antwoord gegeven, inclusief toelichting. Men was het er niet mee eens, maar dat is wat anders dan dat het antwoord op zich verkeerd was. Ook de zogenaamde "24 uur geen ZP challenge" was natuurlijk iets heel anders dan de naam suggereert. Ik ben / was het met bepaalde dingen echt wel eens hoor. De reactie "ruim dan die andere ongebruikte subfora op" vind ik heel begrijpelijk en logisch. Het was fijn geweest als eerder was uitgelegd waarom dat niet kan. En ik hoop oprecht dat ze daar, met suggesties van gebruikers, toch een andere oplossing voor te vinden is. Het staat namelijk slordig. Ik ben het ook eens met de klacht dat beheer meer zichtbaar mag zijn (en dan niet als anoniem "beheer" maar gewoon weer een aantal persoonlijke modjes.) Maar er is door bepaalde mensen wel heel veel erg aangedikt hoor, om vooral andere mee te krijgen in hoe erg slecht het hier allemaal niet is. En vooral het openen van topic na topic na topic over hetzelfde onderwerp, zorgde er bij mij uiteindelijk voor dat beginnende sympathie rap omsloeg in irritatie. Prima als je probeert iets te bereiken. Maar niet door de drammen en zaken te verdraaien. Oei... na deze post ben ik vast niet meer welkom op dat forum waar iedereen welkom is.
Echt exact hoe ik er over denk. Er is absoluut een antwoord gekomen, maar niet hetgene dat in de smaak viel. Leg ik mijn kleuter en puber ook uit, als je geen nee wil horen moet je de vraag niet stellen. Maar het kinderachtige gedoe daarna, daar kan menig peuter nog een puntje aan zuigen qua gedram.
Tuurlijk wel en er zitten daar veel leden die niet 'gereld' hebben hoor! Inclusief mezelf maar ook leden die hier alleen maar meelazen en nu ook actief willen zijn. Het is geen anti zp forum ofzo.
@tupp , ik ben het ook met je eens dat het op het laatst heel hard ging, mensen gingen voluit. Niet netjes maar ergens wel begrijpelijk. Het was de druppel namelijk. Beetje nu of nooit, we gaan en we gaan met kabaal. En je hoeft er ook niet helemaal mee eens te zijn natuurlijk, ik ben het ook niet volledig eens met alles wat gezegd of gedaan is. Maar achter het grote plaatje sta ik wel en ik vond dat ik even moest uitleggen dat het verder gaat dan rellen en verder gaat dan een Nee te horen krijgen
Tupp, je bent gewoon welkom hoor. En Tuc, je mag het kinderachtig vinden en kleutergedrag... het is echt geen klein populair kliekje wat er nu zit. Er zitten meer dan 250 leden.
Dat sommige leden alleen maar lezen heeft volgens mij heel weinig met beheer te maken, zeker als die heel onzichtbaar zijn. Dat zal meer liggen aan bepaalde leden, en als ik inschat wie er hier vertrekken zullen ze daar snel achterkomen.
Als je nog steeds denkt dat er 250 forumleden (deels) zijn overstapt omdat ze 1x een Nee te horen kregen dan kan ik je niets meer uitleggen. Dan wil je het gewoon niet begrijpen maar gewoon star schoppen. Over kinderachtig gesproken
Er zitten hier wel 1000en leden maar niet iedereen is actief. Ik denk dat ik wel goed in kan schatten wie daar de conversaties voeren.
Nee hoor, veel zijn overgestapt door het nieuwsgierige naar een nieuw forum en werden mee gesleept zoals tupp het uitlegde in het negatieve dat hier zo aangedikt werd.
Het heeft ook niet alleen met beheer te maken denk ik. Ik vind de kleinschaligheid fijn, meer vrijheid om te praten over bepaalde onderwerpen en altijd het recht hebben om je eigen berichten aan te passen. Heb hier op zp persoonlijk geen problemen.
Dat is ook gewoon om mensen erbij te betrekken en laten weten waar iedereen gebleven is. Ik ben blij dat ik een bericht gehad heb. Anders had ik er niks van begrepen, was ik een aantal leden kwijt geweest en had ik geen flauw idee waar iedereen heen was. Dat is al helemaal niet leuk. Ik heb 'de grote rel' namelijk helemaal gemist.
Prima dat jij het weet zonder dat je daar lid bent. Ja, duizenden leden is makkelijk te halen als je alle niet actieve leden en met dubbele accounts meetelt. Ben benieuwd hoeveel er overblijven als je telt wie er daadwerkelijk schrijven en posten.
Precies. En het was netjes geweest als beheer dat kort in hun reactie had omschreven. Dan wist iedereen hoe het zat.
Dat "weet" ik niet, dat denk ik. Een nieuw forum is vaak interessant. Zeker als "bekenden" over stappen. Ik denk dus niet dat 250 leden daar super actief zijn. Ik denk dat veel willen kijken daar en zich daarom aanmelden. Maar jullie schetsen het alsof er 250 leden overgestapt zijn omdat ze het met beheer niet eens zijn hier. Terwijl ik ook pb's kreeg van bekende hier die aangeven zeker op zp te blijven. Dat is dus niet het overstappen wat hier geschetst wordt.
Prima Tuccie! Mijn doel was om men te laten weten dat 'we' niet gegaan zijn omdat een Nee kregen en ook niet omdat we wilde rellen. De reden was oprecht. Het nieuwe forum is ook geen anti ZP, het is gewoon nog een forum in de wereld van zwangerschapsfora. Geen persoonlijke aanval naar iemand toe, maar gewoon een nieuw plekje Iedereen is ook welkom, het is geen kliekje! C'est tout!
Joh, jij weet dat als geen ander vermoed ik Heb ook helemaal geen zin om namen te noemen. Vind de manier waarop gewoon heel jammer. Ik denk bv dat er genoeg leden van hier bv ook lid zijn op het viva forum om maar iets te noemen, dat gaat toch ook niet met een hoop bombarie? 2 forums kan prima maar dat kun je dan toch bij jezelf houden??