Super!

Discussie in 'Over deze site' gestart door Soturi, 9 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Syane

    Syane VIP lid

    21 aug 2013
    11.451
    10.654
    113
    Zegt iemand dan dat je perse moet overstappen?
    Wat een aannames en zwartkijkerij.
    Het is gewoon een alternatief forum wat we samen runnen met vrijheid en geen ads en inkomsten die centraal staan.
     
    iMoeder en Djoess vinden dit leuk.
  2. DQueen

    DQueen Niet meer actief

    Dat weet ik wel zeker dat het daar wel mee te maken had!
     
    Djoess vindt dit leuk.
  3. DQueen

    DQueen Niet meer actief

    In stilte vertrekken had betekend dat niemand op de hoogte was geweest van een mooi alternatief waar nu al ruim 300 dames van hier actief meeschrijven. Het was (dan spreek ik voor mezelf) alleen maar een promoot actie en alles behalve een rel actie.
     
    iMoeder en Syane vinden dit leuk.
  4. Phoebe

    Phoebe Fanatiek lid

    15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Over drammen gesproken..
     
    Soturi vindt dit leuk.
  5. Angel1980

    Angel1980 Niet meer actief


    Ik denk dat de meesten van ons een autonome beslissing hebben genomen en niet op basis van een rel. Het zijn slimme vrouwen, ik zou ze echt hoger inschatten ;)

    En in de afgelopen 12 jaar heb ik veel gezien, veel mensen zien komen en gaan, maar dit is echt anders. Zo'n grote groep die ontevreden is, dit zijn geen individuele gevallen meer. En nu is er een kans om iets op te zetten waar we met z'n alle over mogen meedenken, hoe mooi is dat! Dat er naar ons geluisterd wordt, dat we ideeën mogen aandragen en eindelijk volwassen onderwerpen kunnen bespreken zonder dat we op onze vingers worden getikt.

    Dus geen overhaaste beslissingenen en mensen zijn niet meegesleept, maar ze hebben echt een weloverwogen keuze gemaakt.
     
    Nescio, Tuttebella, DQueen en 5 anderen vinden dit leuk.
  6. blossom85

    blossom85 Fanatiek lid

    4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Ik zie juist dat heel veel leden er veel schrijven en oprecht verbaasd zijn over hoe het eruit ziet. Er zit echt veel aandacht in.
    Manque heeft het met de beste bedoelingen gemaakt en er een fijne plek van gemaakt.
    Nee, geen schoolpleinkliek of plek voor rellers die niet op ZP willen zitten.

    Ik denk dat zp meer mee had kunnen bewegen met de behoeftes van leden. Zonder leden geen forum. Dit was denk ik de druppel.

    En een groot voordeel waarom ik ben overgestapt is: geen reclame, je gegevens worden niet aan derden verkocht en je bent baas over je eigen content. Is ook wat waard in deze tijd.
     
    Nescio, Nellie4, DQueen en 4 anderen vinden dit leuk.
  7. DQueen

    DQueen Niet meer actief

    Het enige wat ik daarop kan zeggen, neem een kijkje (je hoeft je niet aan te melden om alles te kunnen lezen) en vorm daarna je mening. Ik weet in ieder geval dat zowel jij als @tupp door veel leden benoemt zijn als een gemis in het nieuwe forum.
     
    Djoess, iMoeder, bosi333 en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. flowertje36

    flowertje36 Fanatiek lid

    21 sep 2014
    4.074
    1.314
    113
    Vrouw
    En reactie
    Een ieder mag daar een mening over hebben toch?
     
  9. Hopsatee

    Hopsatee Niet meer actief

    Het is niet zo zwart wit hoor! Het andere forum is net zo leuk een alternatief als ieder ander forum en het is niet alleen een populair kliekje ofzo. Zijn ruim 300 leden en die waren hier vast niet allemaal even populair :) Het een sluit het ander niet uit he. Ik blijf ook lekker op ZP.
     
    Djoess vindt dit leuk.
  10. tuc

    tuc VIP lid

    19 dec 2012
    51.882
    42.749
    113
    Door veel??:roflmao: Dat zal wel meevallen haha. Maar dan toch bedankt.
     
    Oceanna, Hopsatee, bosi333 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  11. Djoess

    Djoess Bekend lid

    14 dec 2013
    560
    382
    63
    Vrouw
    Haarlem
    Jij mag er ook komen hoor. Mag ook incognito, hoeft niemand het te weten.

    Over drammen gesproken. Je weet helemaal niet waarom iemand overstapt of dubbelt. Het klinkt, dare I say, een beetje afgunstig allemaal.
     
    cactusje, Phoebe en Syane vinden dit leuk.
  12. Syane

    Syane VIP lid

    21 aug 2013
    11.451
    10.654
    113
    Amen!
     
    Angel1980 vindt dit leuk.
  13. DQueen

    DQueen Niet meer actief

    Het is ook niet zo dat mensen die lid zijn op zp daar niet welkom zijn of dat er word verwacht dat mensen keuzes maken! Er zijn daar genoeg mensen die aangeven ook op zp lid te blijven en dat is iedereens goed recht! Het 1 sluit het ander niet uit!
     
    Djoess en KleineLai vinden dit leuk.
  14. tuc

    tuc VIP lid

    19 dec 2012
    51.882
    42.749
    113
    Dat manque dat met goede bedoelingen heeft gedaan twijfel ik op zich niet aan. Maar het staak topic en dan vervolgens in een hoop andere topics 100 keer dat forum noemen en negatief hierover doen vind ik gewoon jammer.
     
    Hopsatee, Liedx en DQueen vinden dit leuk.
  15. Oona

    Oona Actief lid

    2 jul 2018
    436
    518
    93
    Als het benoemen van die site écht puur als promotie was/is hoeft er toch geen geklets te zijn op dat andere forum over zp? En "hihi haha" zp lag er vanmiddag een paar uur uit... Prima hoor dat er een nieuw forum geopend wordt, omdat je hier niet (meer) vindt wat je zoekt. Alleen beweren dat het nieuwe forum totáál niet bedoeld is als trap richting zp slaat nergens op als je daar de topics opent.
     
    Oceanna, Anna009, AniS en 3 anderen vinden dit leuk.
  16. Syane

    Syane VIP lid

    21 aug 2013
    11.451
    10.654
    113
    Ja, maar ook dat hoef je niet te geloven. :) Blijkbaar is het fijner om met de hakken in het zand te staan. Is toch een mooi compliment dat heel veel leden daar je erbij willen hebben. :) Maar sla het maar van je af hoor.... mag....
     
  17. Djoess

    Djoess Bekend lid

    14 dec 2013
    560
    382
    63
    Vrouw
    Haarlem
    o_O
     
  18. Ysabella

    Ysabella VIP lid

    27 jan 2017
    8.886
    16.244
    113
    Nee ik weet het echt niet, daarom vroeg ik het. En als jij mij -nu- indirect bedoelt heb je het bij het verkeerde eind.
     
    Syane vindt dit leuk.
  19. tuc

    tuc VIP lid

    19 dec 2012
    51.882
    42.749
    113
    Ik zeg toch: dan toch bedankt.
    Ik heb helemaal de hakken niet in het zand. Probeer uit te leggen waarom ik hier gewoon een nare bijsmaak van krijg.
     
    DQueen vindt dit leuk.
  20. Syane

    Syane VIP lid

    21 aug 2013
    11.451
    10.654
    113
    Natuurlijk wordt daar over gepraat. Als
    Je hier als kinderachtig wordt afgedaan en dat het niet boeit of je hier nu wel of niet bent als leden, dan reageer je als het forum dicht moet om de ‘crisis’ te bezweren. Dan deel je dat. Lijkt me logisch.
     

Deel Deze Pagina