Super!

Discussie in 'Over deze site' gestart door Soturi, 9 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KleineLai

    KleineLai VIP lid

    30 dec 2017
    12.996
    25.441
    113
    Het was ook niet bedoelt als trap naar ZP. Vinden we het leuk dat onze staking Beheer wakker schudde en het forum zelfs even offline haalde , ja natuurlijk! Toch een mooie overwinning voor de stakers: je bent gehoord!
     
    DQueen, Tuttebella, Lisa280887 en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. DQueen

    DQueen Niet meer actief

    Je mag een mening hebben alleen geef ik je als feit dat de intentie promoten en niet rellen was.
     
    Syane vindt dit leuk.
  3. Fristi2012

    Fristi2012 VIP lid

    23 jun 2014
    5.908
    3.324
    113
    What the fuck heb ik gemist.
    Ik snap dr geen drol van en vraag me af of ik het überhaupt wil weten
     
  4. DQueen

    DQueen Niet meer actief

    Het waren er geen 300 maar je naam is echt vaak genoemt of je er al was of niet? Echt neem een kijkje, kost je een paar minuten van je avond en als je mening daarna nog hetzelfde is dan is dat ook prima. Ik denk alleen dat je een heel ander beeld van het forum hebt dan het daarwerkelijk is en dat vind ik persoonlijk jammer.
     
    Soturi, Syane en iMoeder vinden dit leuk.
  5. iMoeder

    iMoeder VIP lid

    30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Joh ik had het heel staak topic gemist en op de Facebook club was ik ook glorieus afwezig want heb geen Facebook en zo wel had ik me daar ook niet gemeld.
    De nieuwe site is echt geen verzetsclub of weet ik hoe je het moet noemen.

    Toen beheer op het forum lukraak berichten ging wissen als de nieuwe site genoemd werd en met bans ging dreigen, toen werden sommige mensen daar wel wat opstandig van ja. Niet zo netjes en volwassen inderdaad. Maar oké, is gebeurd.

    Maar goed, ik ga het er verder bij laten. Voor iedereen; Heb je geen PB gehad mag je me PB-en. Ja echt iedereen is welkom.
     
    wishfulthinking, DQueen en Syane vinden dit leuk.
  6. Fantykoekie

    Fantykoekie Fanatiek lid

    18 jul 2018
    2.655
    3.465
    113
    Vrouw
    Nou! Ik ben ook eens 3 dagen aan het werk en na het werk druk aan het spelen met een sintcadeau van m'n zoontje (Minecraft) :roflmao:

    Tussendoor een klein beetje kunnen lezen maar het huisje van m'n zoontje moest af in Minecraft :cool:
    En nu het af is word het rustig pfft :D
     
    tuc, Syane en iMoeder vinden dit leuk.
  7. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.808
    6.960
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik heb mensen pb's gestuurd zodat ze weten waar ze ook naartoe kunnen en weten waar een aantal van hier is gebleven. Doe er mee wat je wil. Ik zit daar en hier, kan gewoon samengaan. Voor mij is het ook geen rellen of promoten, meer informeren.
     
    maliro, wishfulthinking, Nescio en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. DQueen

    DQueen Niet meer actief

    Het is toch logisch dat daar een zp topic is geopent (1 topic op de inmiddels ruim 40 topics die er zijn) omdat zp wel de bindende factor is die al deze dames heeft samen gebracht.
     
    fafa, KleineLai en Syane vinden dit leuk.
  9. Lisa280887

    Lisa280887 Niet meer actief

    Oh meiden. Laten we ons focussen op het positieve, nieuwe. Laat de negativiteit achter je. Als de dames hier ons niet willen begrijpen, is dat niet ons probleem. Wij weten wel beter. Ik geloof dat ons punt nu zovaak is uitgelegd, maar onze reacties zijn aangepast/verwijderd dus een heel eerlijk beeld kan er nu ook niet zijn.

    En mochten deze dames alsnog een kijkje komen nemen op het nieuwe forum: kom gerust! En vel dan pas je oordeel.
     
    wishfulthinking, Phoebe, Theezeefje en 7 anderen vinden dit leuk.
  10. Syane

    Syane VIP lid

    21 aug 2013
    11.451
    10.654
    113
    Je mag mee :)
     
  11. DQueen

    DQueen Niet meer actief

    Je mag een pb doen voor uitleg.
     
  12. blossom85

    blossom85 Fanatiek lid

    4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    40 topics?

    Nee joh.. Ik zag al 121topics en 3051 posts :eek:
    Dus zp valt helemaal niet op daar.
     
    Djoess, Angel1980 en DQueen vinden dit leuk.
  13. Raaf92

    Raaf92 Niet meer actief

    Amen!

    Kinderachtig geneuzel!
     
    Paardenbloem vindt dit leuk.
  14. tuc

    tuc VIP lid

    19 dec 2012
    51.882
    42.749
    113
    Ik heb al gezegd dat ik absoluut geloof dat het oprichten ervan zonder wraakgevoelens is oid, want als het een echt forum is kan ze dat ook niet in 1 avond gedaan hebben, daar zal ze vast langer mee bezig zijn. Daar vind ik dus helemaal niks van.
    Maar het reageren hier van anderen vind ik jammer. Dat bedoel ik dus niet weer drammerig @lerana maar er zijn er nu heel veel die op mij reageren dus wil ik terug reageren.
    Zo'n staking: ja prima joh als je er 24 uur af wil. Maar daarna in 345.655 topics erover doorgaan...
     
    Madeliefke, Paardenbloem, Liedx en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. a2cmieux

    a2cmieux Niet meer actief

    Dat vraag ik me ook af. Waar hebben jullie het over?
     
    Oceanna en Fristi2012 vinden dit leuk.
  16. Angel1980

    Angel1980 Niet meer actief

    Geen trap en al zeker niet richting de leden. Maar de paniekvoetbal én de censuur van beheer heeft wel wat losgemaakt, dat zal ik niet ontkennen. Er zijn ongelooflijk veel berichten verwijderd door beheer, zelfs berichten en topics die redelijk neutraal waren. Wat mij betreft was het vooral het gedrag van beheer die ons versteld deed staan. Alles willen wissen en uitbannen om dan vervolgens verder te gaan alsof er niks was gebeurd. Welkom in Noord Korea :thumup:
     
    wishfulthinking, DQueen, Syane en 3 anderen vinden dit leuk.
  17. blossom85

    blossom85 Fanatiek lid

    4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Dat heeft beheer allemaal verwijdert.
     
    Fennec en Angel1980 vinden dit leuk.
  18. DQueen

    DQueen Niet meer actief

    Sorry, was een grofe schatting (en blijkbaar ben ik daar niet zo goed in):roflmao:
     
    Syane en blossom85 vinden dit leuk.
  19. DQueen

    DQueen Niet meer actief

    Daar heb jij ook zeker geen ongelijk in! Maar kan ik je heel lief (kijk nu met puppyogen) vragen of je in ieder geval even kort daar wilt gluren om daarna je mening te vormen. Als je daar nog steeds denkt dat het 1 grote schoolplein kliek is waar alleen de popi jopie's reageren is dat je goed recht en zal ik er nooit meer over beginnen bij je!
     
    Syane en Fantykoekie vinden dit leuk.
  20. DQueen

    DQueen Niet meer actief

    Je mag me een pb doen voor toelichting.
     
    Syane en 2kanjertjes vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina