Super!

Discussie in 'Over deze site' gestart door Soturi, 9 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beheer

    Beheer Administrator
    Medewerker

    11 feb 2005
    16.126
    2.853
    113
    Het forum waar we nu in kletsen heet 'Over deze site'. ;) Het gaat alleen niet meer over deze site, maar over een andere. Een aantal leden hebben besloten Zwangerschapspagina.nl te verlaten en elders een eigen plekje te creëren. Een aantal leden die leden zitten ook nog op Zwangerschapspagina. Wat we hebben vernomen is dat er via privebericht en op het forum verwezen wordt naar het andere forum en dat wordt door een aantal leden van Zwangerschapspagina als niet prettig ervaren. We willen iedereen verzoeken het hierbij te laten en gewoon op een leuke manier mee te doen op Zwangerschapspagina en wat je daarnaast doet en van welke fora je nog meer lid bent, dat maakt allemaal niet uit.
    Tevens willen we aangeven dat via pb het werven van leden voor een ander forum niet is toegestaan volgens de regels van Zwangerschapspagina.nl. We willen degenen die dergelijke berichten verstuurd vriendelijk verzoeken daarmee te stoppen.

    Krijg jij een dergelijk privebericht met het verzoek lid te worden op het andere forum en vind je dat vervelend? Dan kan je dat melden. Wij zullen dan actie ondernemen.

    Wij willen het hoofdstuk afsluiten en weer gewoon gezellig kletsen met elkaar.
    Ik doe dit topic nu dicht en mocht je nog vragen, opmerkingen of suggesties hebben, kun je mij altijd een privebericht sturen. Gezien de drukte (veel priveberichten en meldingen) kan het alleen wel even duren voordat je een reactie hebt, maar ik ga mijn best doen. ;)

    Lotte
     
    Oona, Paardenbloem en Fristi2012 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina