Etos hier was nog niet op de hoogte maar geloofden me op mijn woord en vriendelijkste glimlach . Nog even 2 dozen gehaald. Stond wel gewoon goed in het kassasysteem maar ze twijfelden wel of ze het nu mee mocht geven dus heb mijn verhaaltje gedaan en kreeg ze gewoon mee . Daantje hahahahahahaha je zit voorlopig wel goed . Ik kan met 4 dozen wel even vooruit en heb ook pamperdoekjes liggen.
Hier ook zo'n hamsteraar Ben bijna door de doekjes van afgelopen zomer heen toen truus een foutje had op de site 3 keer 3 pakjes met doekjes en een grote tube zinkzalf voor 8 euro (ipv 1 keer 3 pakjes met 1 tube zinkzalf) , toen had ik al 3 keer 3 keer 3 pakjes besteld met dus 3 tubes zinkzalf Ik vind het wel prima hoor die foutjes, heb nu weer 6 dozen gehaald en met straks 2 in de luiers komen ze wel op
Wat een mazzel hebben de meesten van jullie. Helaas heb ik ze niet meer kunnen bemachtigen. Ach volgende keer beter.
Ik heb ze ook, werd gebeld door iemand van de etos of ik ze zelf kwam halen of dat ze ze achter moesten houden. De kassa scande ze nu wel 2 voor 14 leuk prijsje.
Weet iemand een etos omgeving zuid-holland waar ze nog wel de dozen meegeven. ik heb zonet naar de etos hier gebeld en daar zeggen ze dat het niet klopt Ik heb net ook een email gestuurd naar het hoofdkantoor en daar zeggen ze weer wel dat het klopt???
Ik heb inmiddels ook 8 dozen gekocht bij een etos in Leidschendam.Ik heb ook weer contact gehad met het hoofdkantoor en zij geeft toch echt aan dat de actie klopt! Zij wilde van mij weten welk filiaal het was welke niet op de hoogte was van deze actie, dus ik heb de gegevens doorgegeven. Ben benieuwd!
Voor degene die nog steeds geen dozen mee krijgen bij de etos. PB me dan kan ik je eventueel het mailverkeer van het hoofdkantoor emailen.
Heb 8 dozen gekocht. Meiden die in amsterdam oost wonen - bij de dappermarkt 1e van swindenstraat heb je nog
In Deurne noord brabant hebben ze er ook nog genoeg liggen vandaag (koopzondag) gisteren hadden ze de prijs niet verandert, maar vandaag ook 2 voor 14 euro. heb er 2 dozen bijgekregen van m'n ouders, mijn man lacht mij serieus uit zoveel doeken hebben we nu
nou daar heb ik me toch woorden gehad belachelijke leidinggevende werkt daar zeg...snap dat ze daar nog genoeg hadden liggen haha..
Geld dit morgen ook nog? net een doos bij de kruidvat gekocht, maar als het morgen nog zo is en ze hebben er nog probeer ik er gelijk 4 in te slaan Zit voorlopig toch nog wel in de luiers