superbaby etos zwitsal billedoekjes aanbieding

Discussie in 'Gratis en aanbiedingen' gestart door Sila24, 7 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    hier gaan er zeker 2 pakjes per week doorheen met 2 luierdragers.. minimaal..vraag me dan af gebruiken jullie maar 1 doekje per poepluier? want dat red ik hier echt niet hoor :)

ik heb ook andere merken geprobeerd zoals de bumblies (maar vind de geur van de bumbliereeks niet prettig).. normaal haal ik de huggies bij action.. maar nu was zwitsal gewoon stuk goedkoper..

2. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ca 3 doekjes per poepbroek. En gemiddeld een poepbroek per dag. Soms slaat ie een dag over. Soms zijn ze heel vies ( dan meer doekjes). Is trouwens voor 1 peuter. Maar als baby had ie ca zelfde gemiddelde.

3. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Yep, hier ook ;) maar dan met een ehhhmm nou ja vanaf morgen dan ;) dreumes. Toen ie net geboren was, gebruikte ik ca 1 pak per week. Huggies had ik laatst in de aanbieding (hehe) 6 pakken voor €5 gekocht, net iets goedkoper dan Zwitsal dan ;)

4. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    Ik vind Huggies doekjes echt niet goed...stukke troep en je trekt de doekjes snel kapot

5. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

6 pakken huggies voor €5 , of 8 pakken zwitsal voor €7 scheelt eigelijk niks..
    huggies zijn omgerekend dan 83 cent per pakje, en zwitsal zijn dan nu 87,5 per pakje

63 doekjes per pakje zitten er in de zwitsal sensitive. Reken 8 poep/plasluiers per dag voor een pasgeboren baby.. dan heb je al zeker 3 doekjes per keer nodig, 8x 3 doekjes is al 24 doekjes per dag, waardoor je 2,5 dag met 1 pakje zou doen, dus zeker 2,5/3 pakjes per week nodig hebt

6. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    nee maar ik heb co ouderschap dus heb mijn kids maar de helft van de week ;)
    en mijn zoontje gebruikt maar zo een 4 luiers per dag (plast telkens in 1 keer ofzo) waarvan 1 poepbroek. Gebruik dan een stuk of 4 doekjes.

7. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Nou vooropgesteld dat ik die dure doekjes normaal nooit koop maar nu dus wel een keertje.. normaal haal ik ze gewoon bij de Action 90 stuks sensitive voor 98 cent. Prima doekje hoor niks mis mee. Blijf erbij, het zijn maar billendoekjes, 2 veegjes en hij ligt in de vuilnisbak. Kopen jullie die doekjes dan ook voor de normale prijs? Het zou namelijk niet eens in me opkomen om 63 doekjes voor bijna 2 euro te halen.

8. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Rekendom gaat voor mij niet op Daantje, want ik koop nooit zulke dure billendoeken.
    En die kinderschoenen koop ik evengoed wel..

9. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Dat wil ik dus ook zeggen! ;) Ik ben het helemaal met MamaPeetje eens.

10. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maar die eerste poepjes zijn zo vloeibaar en klein dat ik dat met een doekje wel redde. En al heel snel zat ie op een per dag, soms om de dag en dan ook vaak nog net op t kdv ;)

11. Sila24

Sila24 Niet meer actief

achja lekker boeiend wie hoeveel pakjes gebruikt in de week, je bent niet verplicht om zwitsal doekjes te kopen

12. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    Ik denk dat er hier 2 pakken per week doorheen gaan... 2 meiden waar er 1 nog in de luiers zit maar ik gebruik die doekjes overal voor...handjes toetjes, snotneuzen, na het eten de placemats, het blad van de kinderstoel, soms ook ff snel de wcbril:p

13. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

Eens!

14. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    lekker boeiend om te melden dat je 14 dozen hebt gekocht :p

15. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38

waarom reageer je hier? als het je toch niet boeit

16. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    wat ninja zegt

waarom word er zo raar gereageerd door sommigen als mensen aangeven gewoon veel dozen te hebben ingeslagen.. ? Tis fijn dat niet iedereen de zwitsaldoeken koopt..maar er zijn er genoeg die dat wel doen en dan heel blij zijn met deze aanbieding.

17. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ik heb maar 6 dozen gekocht van deze actie :)

18. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL

Kijk, dit is een openbaar forum. Als je daar iets neerzet, dan komen daar reacties op, en kan dat tot een discussie leiden. Maar toen de discussie richting hoeveel doekjes je egk gemiddeld gebruikt ging, werd dat door bepaalde personen afgekapt als niet boeiend. Mijn reactie daarop is dat t net zo goed niet boeiend is te melden dat je de aanbieding gebruikt hebt en hoeveel dan wel niet. De aanbieding is gemeld, en dat zou t dan moeten zijn ofzo? Maar goed, ik begrijp de hint. Mijn deelname aan dit topic is niet gewenst. Succes er verder mee.
    /gaat terug in lurkstand

19. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

De "discussie" begon met dat iemand het overdreven vond om zoveel dozen te kopen omdat het "maar" billendoeken zijn, waarop ik en anderen zeiden dat het een hoop bespaarde (€196 op 14 dozen) en het dus zo overdreven/gek nog niet was. Tsja, de 1 zoals ik koopt 14 dozen, de ander koopt er 1, de ander koopt er 0. Lekker boeiend toch? Maar om iets dan overdreven of gek te vinden..Ik ben iig blij mijn 14 dozen :D

20. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Nou mijn kleine kan bijna tegen geen doekjes als alleen zwitsal....dus ik ben er heel blij mee.....12 dozen gehaald...en er zijn er al 1,5 bijna op....

Deel Deze Pagina