hier gaan de billendoekjes toch ook wel hard hoor. Maar diegene die 3 weken met een pakje doen, gebruiken jullie ze alleen bij een poepluier? Ik doe ze namelijk altijd bij een schone luier
haha lijkt op mijn man zeker dat is ook zo'n groot verbruiker. hier ook bij elke luier effe een doekje er overheen en onze dame poep nogal smeuig dus vaak een stuk of 8-10. Hier ook erg blij met mijn 8 dozen
Ja inderdaad sterk overdreven/debiel 14 dozen, ik denk dat mijn man niet heel blij met mij zou zijn als ik billendoeken haal voor 96 euries Hij zou tegen mij zeggen dat ik niet goed bij mijn hoofd ben en terecht Daar heb ik bij de Action dus 98 pakjes voor x 90 doekjes, nou als ik op de helft ben dan zijn ze al opgedroogd... BTW ik heb inmiddels het eerste pakje opengemaakt en ik vind ze niks meer of minder dan de Action doekjes. Behalve dat het pakje met zijn 63 doekjes eerder op is en dat ze 2x zo duur zijn omdat er Zwitsal op staat..
Het is maar wat je sterk overdreven/debiel vind Beter 96 euri dan dat ik d'r in 1 heel jaar tijd 300 doorheen jaag aangezien ze dat normaal kosten voor 14 dozen Dochter is nu trouwens 1 dag thuis uit het ziekenhuis en heb al 1 pakje op hoor, gaat snel in het begin met 8 à 9 poep en plasluiers per dag. Sommige hebben al 2 jaar lang doekjes in de kast liggen, drogen echt niet uit als je ze niet open maakt Maar goed dat we niet allemaal hetzelfde zijn ik ben iig erg blij met mijn 14 dozen, hoef ik daar bijna een jaar lang niet aan te denken/ te kopen
Ik ben ook heel kritisch met doekjes en luiers maar de doekjes van de Aldi zijn echt fantastisch!!! Mooie sluiting op het pakje, geen overdreven sterke geur en goed sterk en precies vochtig genoeg. Weet zo niet wat ze kosten maar zullen allicht goedkoper zijn dan de Zwitsel. Ik ga er speciaal voor naar de Aldi!
gefeliciteerd met je dochter! Enneuh...hier ook 12 dozen gekocht hoor...ik ben er blij mee!! Er zijn in de tijd al bijna 2,5 doos op......dus gaan hier hard hahahaha
gefeliciteerd daantje ik heb lading huggies doekjes, van de action voor minder dan euro per pakje). en lading zwitsaldoekjes hiernu (van de etos, en door actie ook minder dan euro per pakje) ter vergelijk: de Huggies zijn stuk natter dan Zwitsal, maar met de smeuige poep van mijn dochters en ook de plakpoep veegt het drogere doekje van de Zwitsal de billetjes met 1 a 2 doekjes schoon.. terwijl de natte Huggies de plakpoep niet zo goed aankunnen en ik minimaal 4 tot 5 doekjes nodig heb. dus ik ben heel blij met mijn lading zwitsaldoekjes.. die ik normaal niet zo snel zal kopen vanwege de prijs, maar met actieprijs gaat er toch echt mijn voorkeur naar uit. Verder drogen doekjes niet uit zolang de verpakkingen dicht blijven.. hoelang denk je dat ze overal op voorraad liggen of hoop je dat je ze elke week vers van de pers haalt over dat ML boos zou worden als je voor 100 euro aan doekjes koopt.. kopen moet ik ze toch.. of ik dan in 1 keer 100 euro betaal, of 10 keer 10 euro. de uitgave is niet overbodig.. en als ML weet dat doekjes normaal heel stuk duurder zijn.. in dit geval bijna 300 euro was het? dan levert me dat een extra knuffel op en zegt die goed bezig vrouwtje wat ik trouwens ook nog steeds niet snap zijn steeds die opmerkingen dat de doekjes van zwitsal zo duur zijn.. en dat iedereen overal doekjes koopt voor 1 euro of zo.. het ging er toch juist om dat de doekjes nu lekker goedkoop waren? minder dan 1 euro per pakje? dan is het toch prima? de ene heeft voor dat geld aldi doekjes waar die bij zweert.. en de ander nu zwitsaldoekjes..
Dat is 1,50 per pakje van 80 doekjes. Zwitsal is gewone prijs ongeveer 2,70 voor 76 doekjes ( geen aanbieding). Deze aanbieding was wel heel scherp maar normaal zijn de aanbiedingen van Zwitsal bijna nooit zo scherp dat ze goedkoper zijn dan de Aldi. Plus dat ik geen 10 dozen doekjes in hoef te slaan( voorraad kost ook geld), maar gewoon kan halen wat ik per keer nodig heb.
Je moet immers 10 dozen in 1 keer betalen, niet iedereen heeft even 70 over om aan de billendoekjes uit te geven.