Ik zei net nog; heb bijna geen doekjes meer.. haha dus dit komt goed uit! Moest morgen sowieso naar de Etos voor de Felicitas box.
mij zullen ze niet hebben, net gebeld of ze er 4 voor me appart houden en ja hoor dat was prima. moooi! vanmiddag ophalen
ik kreeg ze niet mee. de kassa gaf het ook niet aan. stomme mensen daar ze deden net alsof ik stom was. bah bah geen etos meer voor mij
Ik kreeg ze ook niet mee, het was een drukfout. Het moest 1 pak voor 14,- zijn ipv 2.... Dan vind ik het nou ook weer niet zo'n superkoopje.....
Als het 1 pak zou zijn dan was er ook geen aanbieding lijkt mij. Dan zou de afbeelding niet kloppen, de prijs niet en de tekst erbij niet... Ik ga het straks toch maar proberen.
Dit schrijft zwitsal zelf op de FB pagina over de aanbieding bij Etos: Zwitsal Hi allemaal, De actie geldt voor 2 dozen (16 pakjes in totaal) en je kunt voor zowel de Regular als de Sensitive doekjes kiezen. Op=Op dus wees er snel bij. Groetjes, Zwitsal Tijdlijnfoto's | Facebook
nou mensen bespaar je de moeite om te gaan want ik heb het hoofdkantoor gebeld en het het zo gegaan is. echt een fout. Ze vinden het spijtig dat het zo gegaan is en gaan het rechtzetten.
Hi allemaal, De actie geldt voor 1 doos (8 pakjes in totaal). Je kunt voor een doos met de Regular doekjes kiezen of voor een doos met de Sensitive doekjes. Op=Op dus wees er snel bij. Groetjes, Zwitsal dit schrijf zwitzal ook echt een fout dus
Las het idd ook op fb. Fijn dat je het hoofdkantoor hebt gebeld, Ninja, dan is het dus echt een fout van hun. Dan zullen de doekjes niet zo hard gaan nu....
Nou ja ik heb ook gebeld en mij werd gezegd dat het wel klopt hoor! iets met 075 nummer in zaandam dus . I heb 4 pakken voor 28 euro gehaald. Maar in begin zei ze ook van nou je krijgt ze niet mee voor 14 euro en toen zei ik dan ga ik bellen en gaf de kaissiere mij het nummer van etos consumentennogwat. Ninja welk nummer heb jij gebeld?
het consumenten nummer 075 nog iets.. Ik kreeg ze echt niet mee bij 2 etossen bij 1 zelfs kreeg ik nog een grote mond omdat ik toch wel kon snappen dat het niet zo was bla bla... Volgens mij doen ze het expres er komen toch veel mensen op af misschien kopen ze dan wel wat anders