nee stond niet in het systeem eerst zeiden ze nee vast een drukfout en iedereen kwam erby staan zo goedkoop kan niet enz. maar toen liet ik de mail zien . Toen ging ze naar binnen mail kijken en kwam terug zegt ze ja stond nog niet in het systeem en toen mocht ik ze wel mee
lastig he! probleem had ik dus ook straks omdat ik met de kinderwagen te voet was. Ik had ook gewoon met de auto moeten gaan nou hopelijk doen ze straks niet te moeilijk, is het meteen de laatste keer dat mn moeder iets voor me gaat ophalen haha
Niet te geloven! Het is innmiddels 14:56 en nog hoor ik verschillende geluiden. In hoorn kosten ze 2 voor 21 en hier in Amsterdam krijg je ze soms mee voor 14 maar meestal toch niet voor die prijs. Nou Etos verdient een hele koude douche van mij.
vind het ook raar, heb net naar filiaal in een ander dorp gebelt en die weten het nog niet zijn in afwachting van bericht hoofdkantoor
Idem hier, er stond een groot bord boven met daarop ''7 euro per doos'' Ik heb effe 4 dozen gehamsterd
Weet iemand Hoeveel doekjes er in zitten per pakje? 100 of 200 velletjes? Die van Huggies koop ik altijd voor 0,99 bij de action, daar zitten er wel 200 stuks in per pak.
ik heb 6 dozen voor 42 euro spotgoedkoop! Volgens het hoofdkantoor staat het morgen goed in de kassa dus je kunt het dan nog eens proberen! Hebben jullie niet gezegd dat het van het hoofdkantoor afkomt? Ik heb het uitgelegd en toen zei ze nou dat neem ze maar mee 2 voor 14 euro
Ik heb nu 2x gebeld naar de klantenservice, vanmorgen werd er gezegt dat de aanbieding klopt dus 2 voor 14 en nu gebeld met de vraag voor iets anders en toen werd er gezegt dat het een drukfout is, dus 1 doos voor 14 euro, dus tja wie moet ik nou gaan geloven, vanmorgen in het filiaal hadden ze de dozen nog niet eens, pas een woensdag
wat kost z,n doos normaal dan? Ik koop altijd kruitvat doekjes. maar deze waren wel heel goedkoop haha