Ik kwam net te laat. Om 16:15uur kreeg ik de 2 dozen niet meer mee voor 14 euro. Ze hadden bij het filiaal net gehoord dat het om een drukfout ging.
Oh dan heb ik geluk gehad vanochtend. Ik heb twee dozen gekocht voor 14. Ik zei nog tegen de caissière dat het zo goedkoop was haha. De kassa sloeg ze voor 14 per doos aan en zij dacht dat het nog niet goed in het systeem stond en heeft het zelf aangepast zodat ik voor die twee dozen maar 14 hoefde te betalen. Ik had niet door dat het een drukfout zou moeten zijn, dacht dat het gewoon een superaanbieding was
Ik ben benieuwd of het mij morgen nog lukt als ik dit zo lees. Had dozen vanmiddag apart laten leggen nadat ik vanmorgen een no go had gehad. Vanmiddag geen tijd gehad om op te halen en had gezegd dat ik morgen zou komen. Ben benieuwd....
Hier zeiden ze dat de doekjes een andere inhoud kregen en ze daarom 7 euro per doos werden. Kwam er alleen achter toen ik thuis kwam dat de doos al open was geweest en alle pakken door midden gesneden waren, waarschijnlijk doos verkeerd open gemaak en weer dicht geplakt. Morgen maar weer terug.
Ik wilde die doekjes morgen gaan halen, helaas dus . Overigens, zo extreem goedkoop zijn die doekjes nou ook weer niet dat je er als klant vanuit moet gaan dat het om een drukfout gaat: Amazon.co.uk: baby wipes: Baby Products 12 pampers billendoekjes sensitive voor 13,66 euro (11 pond), dan mag je in de aanbieding ook 16 pakjes voor die prijs verwachten. (Hier dus maar weer pampers billendoekjes )
Het was idd een communicatiefout: Overigens hebben wij als winkels deze info gekregen: Voor de communicatie in de folder kun je klanten wijzen op de claim over druk- en zetfouten op de achterkant van de folder. Ga echter niet in discussie met klanten die persé twee dozen mee willen nemen, geef die het dan gewoon mee voor die prijs.
ik wilde de 2 dozen dus gaan halen! maar ik kreeg het met geen mogelijkheid mee! ( son- eindhoven) ze zeiden tegen me "je krijgt het voor deze prijs niet mee"met een snauw! slechte service van de etos!
ben blij dat ik gister nog ff snel een extra voorraad gekocht heb was vandaag echt niet meer gelukt denk ik
ja dat ging bij mij de eerste x ook zo. Zegt ze ooo wacht effe een collega roepen tot zo ver nog aardig. Daarna zegt ze ooo maar nee hoor dat klopt niet! Ik zeg maar ik krijg ze toch wel voor dat geld mee(is bij andere winkels ook) nee ze dacht dat ik effe 56 euro af ging tikken ja daag.... Toen begon ze dat het toch wel duidelijk was dat het om een drukfout ging en dat ik toch wel moest snappen dat het niet klopte. Ik zeg het staat overal in de folder op internet en de nieuwsbrief. En er zijn wel vaker 2 dozen van bv de etos doekjes in de reclame oid... Nou toen begon ze nog meer te snauwen toen ben ik ook effe een beetje boos geworden hoor. En toen ik las dat sommige het wel mee kregen voelde ik me toch wel een beetje genaaid! Dus nogmaals gebeld en toen zeiden ze dat de actie wel klopte snel naar een andere winkel gebeld(waar ik die ochtend ze ook niet mee kreeg) om er 4 aan de kant te leggen haha...en nog 2 extra gepakt Ik had echt zo iets wie het laatst lacht lacht het best
Jeej, net nog gelukt bij ons! Maar misschien scheelde het dat ik ze gisteren al weg had laten leggen... Nu zat er een grote prijs van 14 euro op het bord bij de doekjes.