Wat een stress meis! Gelukkig ziet het er goed uit. Ik hoop enorm dat het bloeden nu stopt! Fijn dat het er in elk geval goed uit ziet. En gefeliciteerd he!!
Lieve Zara, Slopend is dat als je bloedverlies hebt. Ik kan erover meepraten. Misschien heb je mij wel eens zien meeschrijven bij het POFfertjes topic. Vorig jaar om deze tijd had ik hetzelfde. Ik heb vanaf week 5 tot week 12 van mijn zwangerschap regelmatig behoorlijk veel rood bloedverlies gehad, eigenlijk elke 2 weken wel. Ik had eigenlijk met 8 weken de eerste echo maar ik hield het ook niet meer en heb toen met 6 weken en 5 dagen een echo gehad en daar was een kloppend hartje te zien. Zo mooi. De gyn gaf bij mij als veklaring dat als je zwanger bent je baarmoederhals extra doorbloed is en je progesteron gehalte hoog is. Door extra utro te gebruiken wordt dit alleen maar meer waardoor de kans op bloed groter is. Ik weet niet of je utro gebruikt (denk het wel) maar nadat ik ermee gestopt ben was het bloeden over. Ik weet niet wanneer je volgende echo maar ik hoop heel erg dat je een kloppend hartje gaan zien, het is je gegund.
Dank je wel voor je lieve berichtje! Ik gebruik inderdaad Utrogestan, 8!!! bolletjes per dag+ aspirine, dat werkt ook bloedverdunnend. Ik hou me maar vast aan de echo van gisteren en we blijven positief. Ik hoor zoveel over bloedverlies, vooral op Freya, vaak is er niks aan de hand, maar je schrikt toch he... Op naar de 27e, dan ben ik 6,6 wkn en hopen we een hartje te zien!!
Wat schrikken dat je bloedverlies had. Kan best innestelingsbloed zijn geweest hoor. Ik dacht met een week of 6 zwangerschap (deze zwangerschap) dat ik een miskraam kreeg ivm ineens hevig helderrood bloedverlies met zelfs verlies van stolsels en zo. Alles bleef goed gaan en zie, ik loop al bijna tegen de 30 weken met een actief schoppend babytje in mijn buik. Dus hoop dat ik je hiermee gerust kan stellen. Sterkte.
Ppfffff, gelukkig zag de echo er goed uit! Bloed wil je gewoon echt niet zien nu...of het nou 'goed' of 'slecht' bloed is. Met 6,5 weken had ik een knipperlichtje! Nog een ruime week en dan ga jij dat vast ook zien. Ik duim er superhard voor! Is het bloed nog weg vandaag?
O vreselijk zeg, en al helemaal als ik jouw onderschrift lees. Wat een hel heb jij moeten doorstaan. Krijg je nu extra controles? Heel veel succes deze zwangerschap!! Xxx
Ik heb nog een heel klein beetje lichtbruin, maar dat is eigenlijk niet noemenswaardig! Dank je wel voor het meeduimen, ik had me niet gerealiseerd hoe spannend deze weken zijn zeg!
Oh, dat is goed om te horen! En spannend blijft het hoor Alleen gaat het straks langzaamaan van 'eng' spannend naar 'leuk' spannend
Dankjewel. Dat was idd een hel. Ik krijg idd extra controles daar waar het met mijn *dochter fout gegaan is. Sowieso elke 2 weken een echo en meer controles.
na zo lange tijd kunnen jullie ook gaan genieten in zo een situatie is het vaak nog spannender vingers zullen draaien op goed verloop
Meid wat een geweldig nieuws te lezen dat je zwanger bent!! Gefeliciteerd!!! (Had poosje terug je topic gelezen over pinnen voor het buitenland, dus nu even je gebruikersnaam gezocht, was erg benieuwd, blij om dit te lezen!!)
Wat super dat het gelukt is in Spanje! Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!! Ik duim voor jullie dat alles goed mag blijven gaan.
Ha lieve Zara, Het is aftellen nu he, tot de echo met (we zijn positief) het kloppende hartje!!!!!! Ik ga heel hard voor je duimen en laat je het zo snel mogelijk weten!? Hoe laat is de echo?! Liefs!