het is echt een gekte op MP! ik las daar trouwens ook dat er van de dure straten alleen maar net zoveel kaartjes zijn als er prijzen zijn, en dat is ook logisch natuurlijk, dus 2 x Kalverstraat (2 auto's te winnen) 2 x Coolsingel (2 keukens te winnen) etc.
Ik zal ook ff melden welke ik al heb: Steenstraat arnhem 2x Ketelstraat arnhem Grote markt groningen a-kerkhof groningen 2x Dorpstraat ons dorp Neude utrecht Leidsestraat amsterdam spui den haag blaak rotterdam barteljorisstraat haarlem Heb ik iets interessants voor jou? PB dan ff! Marian
sjee.....ga je naar de winkel heb ikk voor de derde keer de bartiljorisstraat, terwijl ik de houtdtraat nodig heb! Dus wie heeft er de houtstraat in Haarlem, ik heb de bartiljorisstraat in de aanbieding
Kan iemand mij de werking van dit spel uitleggen. Ik heb er iets over in de krant gelezen, maar 't was me niet echt helder...:S
als je vier dezelfde kaartjes bij elkaar hebt krijg je dan altijd die prijs of ding je dan mee naar die prijs? Ik moet Station Noord nog hebben.... Ik heb voor jou Barteljorisstraat, Zijlweg of Neude Groetjes, Paula
ze hebben van elke complete straat wrs 1 kaartje maar 10 x gedrukt ofzo... Ik las net hierboven dat op Marktplaats al 600 euro geboden wordt.. Het lijkt wel zwarte marktplaats! Hoop dat jullie liever zijn en hem gewoon aan mij willen schenken
Ik heb vandaag gekregen: Blaak, Rotterdam Leidse straat, Amsterdam Dorpsstraat, Ons Dorp Nou de Kalverstraat nog
Nou... ik heb ze vandaag voor het eerst gehad, dus ben even rond gaan kijken op de site van super de boer en marktplaats, maar het is me wel duidelijk dat het de moeite niet is er heel erg mijn best voor te gaan doen. Zou leuk zijn als ik een straatje bij elkaar kan sparen, maar ik heb de illusie eigenlijk niet meer nu ik snap hoe het werkt...
haha, dit hadden ze een tijdje terug ook bij de mc donalds... Ik allemaal hamburgers eten, haha, is verslavend. Kijk anders even op marktplaats, werd toen ook veel op gehandeld.. Dan zie je ook meteen welke er bijna niet zijn.. succes ermee.. de super de boer moet hier nog gebouwd worden,dus kan niet mee doen..
Ik heb hier een paar dubbelen. Wil ze wel ruilen maar stuur dan even een pb. Dorpstraat 2 keer Ketelstraat Spui 2 keer Neude 2 keer Grote markt Barteljorisstraat Hier is de eerste prijs al uitgerijkt.Stond een grote foto in de krant.
ja, ben wel benieuwd welke prijs dat was! en.......ik ben ng steeds op zoek naar de Houtstraat Haarlem! haha
Okay, dan zijn de auto en de keuken nog in de race... Niet dat ik ervoor ga, want ik heb besloten dat ik het een heel stom spel vind