wat een verfoeilijk spel! Heb nu notabene voor de 4de keer de bartiljorisstraat! Halloooooo....ik zoek de houtstraat!
Volgens mij is Houtstraat zo'n straat die er maar heel weinig is Dieudonnee, net zoveel kaartjes als er die prijs is, ik hoop dat je hem ergens kan vinden en mocht ik hem toevallig krijgen, dan stuur ik hem naar jou (dat is een belofte)
ik kom me ook maar ff melden ik ben nog op zoek naar station noord en nog 1 kaartje van groningen heerestraat ik heb dubbel neude utrecht biltstraat utrecht blaak rotterdam steenstraat arnhem dus kom maar op laat me maar weten bij welke je interesse hebt..
Wij gaan morgen op vakantie, laat daar nou een super de boer wezen. Ik heb nu al zin om boodschappen te doen.
Wie kan mij uitleggen hoe je dit spaart? Ik heb hier 3 kaarten van een skoda roomster (auto) en boven aan staat Leidsestraat Amsterdam! Verder heb ik 2 Plein s gravenhage = Boretti fornuis En 1 Hofplein Rotterdam = topkeuken Moet je er 4 sparen ofzo?
eeeh dames, ik snap niet zo goed wat jullie aant doen zijn. Dat ruilen heeft echt geen zin. Jullie hebben allemaal kaarten van straten die je heel makkelijk kunt krijgen.... die dus heel vaak worden uitgegevn. Om de straat compleet te hebben, heb je die ENE kaart nodig die maar een paar keer uitgegeven wordt. Het is eigenlijk zo dat als je net die ENE kaart hebt..... die dus maar een paar keer uitgegeven wordt, je al gewonnen hebt. En het zou dus heel dom zijn als je juist die kaart zou gaan ruilen.
ach ja je weet maar nooit, miss zijn er wel mensen die net dat weekendje weg niet willen? Een keukenblok heb ik echt niets aan, dus als ik die zou hebben, mag iemand het kaartje best hebben nou ja, het valt te proberen toch?
even updaten... ik heb: Biltstraat Utrecht Barteljoris Haarlem Blaak Rotterdam Leidschestraat Amsterdam Station zuid 3x Dropstraat ons dorp Zelf ben ik op zoek naar groningen: A.Kerkhof Heerestraat Pb me maar...
Ik ben op zoek naar: Heerestraat Groningen. Ik heb te ruil: spui s'gravenhage biltstraat utrecht groetjes Patricia
hoi ik heb de volgende.. 3x leidse straat. 1x dorpstraat (daar moet ik nog van brink) en ik moet velperplein arnhem (licht blauw) dus we zullen zien.. yippie
Ik heb nog een grote markt in de aanbieding. Heb nog nodig, kalverstraat amsterkam en heerestraat groningen? Kan iemand me helpen? Ik heb ook kaartjes terug.