Hoi.. Inmiddels is het boek bijna compleet! Bedankt iedereen die hier een bijdrage aan heeft geleverd! Alleen hebben we nog nummer 161 nodig... Heeft iemand die toevallig nog liggen? Wij zouden daar super blij mee zijn! Groetjes
Wie heeft er nog nummer 189, deze zoek ik nog en dan is ons boek compleet. Voor wie nog nummer zoekt, laat het me maar weten ik heb twee dikke stapels dubbele en driedubbele.
Helaas kan ik je niet helpen met nummer 189... sorry.. Maar heb jij misschien 161? (beetje ego of niet? )
Geeft niet hoor, vragen mag. Ik had gisteren al voor je gekeken in mijn stapel, maar die heb ik helaas dan net weer niet.
@MoguMogu: heb je ook een pb-tje gestuurd, hopelijk heb je inmiddels mijn kaartjes ontvangen, zoniet dan heb ik nog wel een 161 voor je (en een bombriefje voor de TNT-post :x) Ik zag dat Jo77 nog op zoek was naar de 189, als je nog niet bent voorzien inmiddels, heb ik deze voor je!
Is iedereen inmiddels vol? ik heb hier nog een giga stapel dus als je nog niet compleet bent roept u maar even!!
Hier is het boek inmiddels vol. En ik heb ook nog heeel veel plaatjes over. Dus ik wil ook nog wel even kijken voor nummers als iemand iets zoekt.
Hier is het boek eindelijk compleet!! Bedankt iedereen! Hier nog zat dubbelen, dus kan mij altijd pbtje sturen ... Groetjes!