Ik heb een paar weken geleden 1 gekocht bij de prenatal. Een slaapzak helemaal van lakenstof en dus super dun. Met dit weer leg ik haar op bed in haar luier, en als ik zelf naar bed ga rond 23uur, dan doe ik haar snel haar dunne slaapzak aan. Ze slaapt daarna prima verder.
ik zoek idd ook een dunne slaapzak. die van ons kruipt door het hele bed en gaat zitten als hij geen slaapzak aan heeft. ik heb het idee dat hij dan veel onrustiger slaapt. en met slaapzak aan word het allemaal net iets moeilijker om te kruipen en te gaan zitten dus dan is hij intussen al in slaap gevallen haha. hij moet hier gewoon een slaapzak aan.
Ik heb die van 6 maanden tot 1 jaar op marktplaats gekocht, en van 1 tot 3 jaar bij Beebiesjop De laatste had ik niet naar de maat gekeken, zag het pas toen ik hem binnen kreeg. Ach dan heb ik hem alvast.
Ik leg Irem gewoon in een rompertje in bed met een lakentje (wat ze toch weer van zich afschopt meestal, maar goed). Als je bang bent dat dat te koud is, kun je eventueel nog een rompertje met lange mouwtjes aandoen of een broekje erbij.
Hallo. omdat ons meisje alleen lekker slaapt in een slaapzakje heb ik pas een van deze gekocht bij Babydump. Slaapzak Jollein Zomer 90 cm | Slaapzakken | Baby-Dump. Wij hebben dan de linkse en die is echt van lakenstof.