Superfans: mijn idool is mijn leven

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Sophiaatje, 12 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Teddy26

Teddy26 Niet meer actief

Ik had gezegd dat ze haar One Direction dekbed voortaan zélf mag wassen.;)

2. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.139
    113
    Happyland
    Ik kijk deze aflevering in etappes, het komt steeds niet uit..
    Rofl...klant is koning!!! Ik kwam niet meer bij, gek wijf is dat zeg!

3. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Hahahah ik was ook fan van de BSB, kon ook wel hyper worden als ze op tv kwamen en natuurlijk wist ik zeker dat als Brian mij zou zien hij met me zou trouwen:D
    Maar ik heb me nooit zo achterlijk gedragen idd..

4. Sophiaatje

Sophiaatje Niet meer actief

Hahahahaha :D:D

5. Born2beMom

Born2beMom Fanatiek lid

9 dec 2014
    1.484
    0
    36
    NULL
    NULL
    Het is eigenlijk bijna zielig.... en gevaarlijk. .. Want ze maken zichzelf dingen wijs... en dat kan doorslaan...

6. MoedervanSafia

MoedervanSafia Fanatiek lid

10 mrt 2013
    2.803
    4
    38
    Mijn god.

Ik dacht dat One Direction voor meiden was voor onder de 17.

Op mijn 21ste was ik al getrouwd en had ik een dochtertje en zij lebbert poppen af.

Komop zeg. Een fan zijn is leuk, maar dit is gewoon ziek.

7. Mamabram

Mamabram Niet meer actief

Ja dat denk ik ook..

8. Lojo

Lojo Bekend lid

19 dec 2012
    612
    6
    18
    Het had natuurlijk ook wel iets heel zieligs... Dit meisje had in mijn ogen echt haar "enge" fascinatie nodig om te compenseren dat ze vroeger gepest werd. Maar om heel eerlijk te zijn, als ze zo vroeger ook al was snap ik wel dat ze niet helemaal lekker in de groep lag. Ik heb echt met mijn mond open zitten kijken maar ook zeker met veel medelijden. Het zal je kind maar zijn....brrr

9. Catmommy

Catmommy Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.872
    4
    38
    NULL
    NULL
    Hihi en dan hebben ze die brieven afgegeven en dan zeggen ze: "oh ja het mandje.. nou ja misschien kunnen we die morgen geven als ze reageren op onze brieven;):D"

10. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Wow.. die roste spoort niet hoor. Dat andere meisje is volgens mij gewoon een meeloper, die had ook weinig zin om asociaal te lopen doen. Werd ook compleet overschaduwd omdat die roste steeds aan 't woord was :p

Ik was trouwens fan van Tokio Hotel, ergerde me destijds ook al helemaal kapot aan die opdringerige apen die het hele concert in m'n oor stonden te gillen. Op een gegeven moment werden er zelfs scharen e.d. binnengesmokkeld om andere fans mee te bedreigen, echt my God. Wat mij betreft juist géén echte fans, door zulke types kunnen ze niet eens veilig over straat. Helemaal geschift.

Maar hahaha, al die domme uitspraken in deze aflevering! Te leuk :D:D

11. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Je zal maar gefilmd worden en als 21-jarige binnenkort werk moeten gaan zoeken ;) ...

Niks mis mee met hevige fan zijn (genoeg hevige voetbalfans overal die 21+ zijn :D). Maar het is de manier waarop.
    Van een deftige voetbalfan verwacht je bijvoorbeeld ook dat hij de stoeltjes heel laat ook als zijn ploeg verliest.

En ja, tuurlijk mag je dromen dat je op een dag achterop de fiets van 1D zit. Maar hou dat voor jezelf en laat het bij dromen! Want je weet toch dat het niet realistisch is.

Ben zelf op mijn 12de tot 15de fan geweest van een toen bekende Belgische jongensgroep. Maar ik mocht niet eens naar optredens van mijn ouders (die vonden het helemaal niks, ordinair en hadden geen zin om mee te gaan en alleen gaan mocht ik niet). Als compensatie hing heel mijn kamer wel vol met posters en draaide ik de cd's grijs ;).

Tuurlijk droomde ik samen met beste vriendin - ook een fan - wel es weg over langs hun huis lopen en aanbellen en dergelijke ... maar dat buiten onze slaapkamers zeggen deden we toch echt niet.
    Die vriendin had overigens een nicht die echt die hard-fan was en dat wel effectief deed. En ook bij zowat elk concert op de eerste rij stond. Op de duur kenden de jongens de gezichten van de die hards wel :) (we zijn België en Vlaanderen, niet Amerika). Op de duur vonden we die overigens toch echt niet meer serieus ... Ze was 22 en was er echt zo hard (véél te hard!) mee bezig ;) ...
    Het enige waarop we haar benijdden was dat ze naar zowat elk optreden kon.

12. pientje1

pientje1 Niet meer actief

Welke Belgische jongensband was dat?

13. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Get Ready!

14. adi

adi Niet meer actief

de herhaling is nu op tv..

Ik heb vorige week maar een stukje gezien... maar mijn hemel...

15. zonnestraal21

zonnestraal21 Niet meer actief

Ik kijk nu de herhaling. Mygosh😕

16. adi

adi Niet meer actief

Die meisjes zien er echt een stuk jonger uit, zelfs qua uiterlijk. Qua gedrag zijn ze 12..

17. zonnestraal21

zonnestraal21 Niet meer actief

12? Die zijn tegenwoordig al een stuk volwassener 🙊

18. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ach weet je, als dat meisje zich er goed bij voelt.
    Zo onzeker en in moeilijke tijden helpt het haar.
    Prima toch.
    Mijn man zei net, het is een soort geloof van haar.
    Hoeveel mensen halen kracht uit een god en kussen de voeten Maria?
    Ik vind er niet zoveel verschil in zitten.

19. Sophiaatje

Sophiaatje Niet meer actief

Gisteren me vriend het nog even laten zien hij zat zo van "naaaaaa hahahahahaha"
    Snap wel dat het meisje helemaal hoteldebotel is maar ze ging soms wel erg ver neemt niet weg dat ik het leuk vond om te zien :D
    Er zijn genoeg mensen die ergens kracht uit halen maar alles wat voor de een "nieuw" of "anders" is is voor een ander raar en misschien wel grappig om te zien :)

20. pientje1

pientje1 Niet meer actief

Dieper dan de diepste zee...toch? :D
    Ik keek bij mijn zus, zij woonde in België, naar zo'n muziekprogramma op vtm, was live. Weet niet meer hoe het heet, maar vond het toen geweldig!

Deel Deze Pagina