oh mijn god die leeftijden en je dan zo gedragen op tv notabene ik stond met open mond te kijken, likken aan wassen standbeelden, en dat op tv, wat als die straks nou een baan zoeken, echt wow, echt hilarisch, en ik de programma fans al via sbs 6 een paar jaar terug, maar dit slaat ook alles, echt lachwekkend, gillen bij een hotel, wow erg, (die beveiliging is er ook niet voor niks natuurlijk) maar toch echt dat gillen idioten en dan die politie haha,, ik was overigens ook fan van de Backstreetboys en ben ook naar een concert geweest en heb ook weleens hysterisch gedragen, maar die dingen die deze 20 jarige doen, nee dat heb ik niet gedaan, vroegah over die sbs 6 programma gesproken,hoe zou die k3 fan zich nu voelen dat ze uit elkaar zijn trouwens, dacht gister meteen aan die wolter kroes fans met hun eten, jeetje erg zeg en die man idd, kunnen ze niet aan tippen, hahaha
waarom geen jas mee nemen als het zo koud is, even vraagje waarom hoor ik steeds vaker dat waarom haten ? je kan toch ook gewoon waarom doe je zo, haat je het ? ach jongelui
'Mijn DJ-naam is Lady Sunshine. Dat heb ik zelf bedacht. ' Echt, heerlijk programma dit. En weet je, dat echtpaar vind ik eigenlijk gewoon schattige fans. Ze zijn een beetje maf, maar ze hebben wel lol. Die anderen daarentegen.. Ik zal alle grappen over wortels en andere oranje dingen achterwege laten, maar.. Mijn hemel Die wenkbrauwen beginnen op de neus en lopen door tot d'r oren En dat haar.. Goede reclame!
Medium:Ik wil niet zeggen dat hij tegen een burn out aanzit, maar hij zit er wel dichtbij. Hij is best op. ...... Eehhhh
Ben benieuwd hoeveel er op het feest komen haha had een voorstukje gezien dat die vrouw zei dat hij niet alles moest op eten hahahahahaha