Ik moet vanavond de eerste utrogestan nemen vaginaal. maar op mijn voorschriftje stond er niet bij hoeveel per keer ik er moet steken 3x daags heb nu juist vraagje hoeveel moet ik er steken per keer op bijsluiter staat 2 capsules. Kan er me iemand helpen
Waarvoor krijg je het? Na ivf/iui of gewoon ter ondersteuning in een normale cyclus? En hoeveel mg heb je??
Ik heb inseminatie via anonieme donor gehad deze morgen ivf. Ik heb er van 200 mg maar ondertussen dokter aan de lijn gehad 3x 1 capsule.
Dan is het idd 3x 1 capsule inbrengen. Veelal wordt 100 mg gegeven en dan moet je er 2 per keer inbrengen, vandaar mijn vraag Succes!
Gemiddeld tussen de 5 en 10 dpo. Daar is dus helaas niks over te zeggen Maarja... eerst moeten de zaadjes even voor een bevruchting zorgen
Helaas zegt dat niks meid. Het goed inbrengen van zaadcellen betekent niet automatisch een bevruchting/zwanger, dus van een blijvertje is nog geen sprake Nog steeds heb je maar iets van 20% kans helaas. Maar ik zal voor je duimen dat er een bevruchting en mooie innesteling plaatsvind