Ja hoor, het zal hier eens normaal gaan.. Voor de 3de keer een tp in kunstmatige cyclus met progynova en utrogestan gehad. Terugplaatsing was op 30-09, 10 dgn geleden dus. Breng ik net utro in, heb ik bij t afvegen helder rood.. vlak daarvoor geplast en afgeveegd, toen nog geen bloed.. Dit kan toch helemaal niet, bloeden terwijl je progynova en utro gebruikt? Wilde morgen gaan testen.. ondanks dat ik eigenlijk al geen hoop had (4-cellige cryo) is dit toch wel een vreselijke domper.. Wie stelt me "gerust"?
Ik ben nu voor het eerst bezig in kunstmatige cyclus dus veel ervaring heb ik niet. Wel met utro. Door de hormonen is alles heel goed doorbloed daar binnen. Je kan met het inbrengen van de utro net een bloedvaatje of iets geraakt hebben. Was het eenmalig? Of blijf je bloeden als een menstruatie?
Ik denk dat dat het is geweest inderdaad.. vanochtend nog iets bruinig, leek veel maar natuurlijk vermengd met behoorlijk wat utro..
Kan wel degelijk hoor. Hier nu 2de x progynova na tp van cryo. En zowel bij de eerste tp van cryo als nu heb ik bloedverlies. 1e x had ik progynova vergeten nemen paar dagen omdat er niet was gezegd dat ik dit moest doornemen. Eens terug begonnen stopte het bloeden wel maar nadien terug begonnen om dan op week 5 mis te lopen. Nu ben ik 6w en sinds gisteren bloedverlies. Ik neem de progynova nog steeds. Vorige keer pakte ik de crinone (ongeveer zelfde als utro om in te brengen) wel heel de tijd dus ook dat heeft het niet tegen gehouden. Nu gebruik ik geen medicatie om vaginaal op te steken maar iets anders en toch bloedverlies. Al denk ik in mijn geval dat het terug een komende mk aangeeft helaas.