Hoi Allemaal! Ben stiekem super actief op het forum maar nu ff ander account. Ben eind september gestopt met de pil en 28 sept begon ontrekkingsbloeding. Zouden het met condoom gaan doen eerst cyclus bepalen etc maar ja blijkbaar zorgt een pilstop bij mij voor enorm libido dus schoot allemaal niet op haha! Niet voorzichtig dus Zaterdag opeens rekbaar slijm terwijl ik er helemaal niet mee bezig was en vandaag een roze veeg??? En dus vanavond krom van de stekende pijn in me borsten.... ff serieus? eerste ronde zwanger en nu al merken????? En dat terwijl ik er helemaal nie mee bezig ben! Dochter hebben we 9 maanden over gedaan en weet hoe ontpillen voelt nu lijkt t wel of ik een hele gewone en vruchtbare start heb
Tjsah het kan! Ik ben op 4 feb gestopt en op 7 maart had ik een positieve test.. Achteraf voelde ik al ruim een week voor mijn positieve test mijn borsten. Ze waren echt super pijnlijk! Ook had ik ineens trek in gekookte eieren. . Normaal at ik die nooit! Spannend! Nog even wachten
Echt? ?? Pff krijg t er btje benauwd van hoor haha Bij de 1e duurde t voor me gevoel zo lang en was ik er elke dag mee bezig. ...kzou t wel bijzonder vinden! En ken me lijf nu erg goed maar we wachten t nog ff af! Al teste ik de vorige keer 7dpo positief
Ik was op 5 september voor het laatst ongesteld. Rond mijn eisprong besloten dat we toch voor een tweede wilde gaan. Ruim ander halve week voor ik ongesteld moest worden zere borsten en onwijs moe. En je raadt het al: zwanger. Terwijl we met m'n dochter toch dik een half jaar bezig zijn geweest. Dus het kan wel
Echt spannend ja! Iets te haha heb verschrikkelijke bekken instabiliteit gehad. Vond dat altijd aanstelling maar voor die woorden heb ik een goede klap gekregen. ... als t nu niet zo is wacht ik denk nog ff Krijg t er btje benauwd van Of is dat bij een 2e snel zo omdat je beter weet waar je aan begint
Yes! Morgen weer update hihi Zou t wel echt een extra wonder vinden in de eerste ronde dan heeft t zo moeten zijn