Auw:(

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Ladylittleangel, 11 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ladylittleangel

Ladylittleangel Bekend lid

17 sep 2008
    788
    9
    18
    Midden van het land
    Ik heb al sinds een week of 4 erge buik en rugpijn.
    VK zei dat de baby een groeispurt had gemaakt en dat daar mijn klachten vandaan kwamen.

Toen na een week is het heel even wat minder geweest, maar daarna weer erge last.

Echt alles doet me zeer, lopen, bukken, zitten enz enz...alleen liggen is nog prettig.

Ik kan nieteens meer even boodschappen doen omdat ik dan verga van de buik en rugpijn! stofzuigen lukt niet meer, koken niet meer omdat ik dan lang moet staan en ga zo nog maar even door....

Ik vind het echt niet leuk meer :(

Ik zwem wel 1 keer per week en lig vaak met een kruik in me rug enzo en ook vaak een lekker warm bad...niks helpt :(
    En ik ben pas 18 wkn.

Iemand tips of ervaring?

2. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Ik heb geen ervaring met die groeispurt nog, maar wel met een lijf wat niet luistert.
    En bij mij helpt het toch het beste om gewoon te luisteren naar mijn lijf, dit wel dat niet.

Ik kan ook al 3 weken niet veredr lopen als 200/300 meter en moet dus alles met hulp in de rolstoel doen. Ik kan gelukkig nog wel autorijden..dat scheelt kan hier of daar even een bakkie doen.

Rustig aan doen en ander evt. naar een fysio om te kijken of die het een en ander los kan maken. ga dan wel naar een bekken fysio simpelweg omdat die meer verstand hebbn van zwangere vrouwen.

P.s. paracetamol mag 2 per keer nemen max 6 op een dag. kan de scherpe pijntjes eraf halen.

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

Heb ook wel iets dergelijks gehad, wel wat minder heftig dan jij, als ik het zo lees...
    Maar mogelijk helpt het jou ook om je schuine buikspieren te trainen: als je toch al zwemt, kun je een oefening doen waarbij je op zo'n zwemplankje gaat zitten in het water, (ter ondersteuning zodat je een beetje blijft drijven) en dan alleen met je armen zwemmen, recht vooruit. Heeft bij mij net even wat extra ondersteuning gegeven, ;)

Deel Deze Pagina