Zaterdagavond heb ik een gezellig niks doe avond met mijn vriendin. Lekker frietje en een biertje en wat te snacken erbij en verder geen bal doen. Nu wil ze dolgraag met mij een goede horror/thriller zien omdat ik die zonder problemen kan kijken en zij 7 kleuren schijt . Nu dacht ik aan de nieuwe IT, maar hebben jullie misschien nog suggesties? Brand maar los
Als je Netflix hebt kan ik zeker The haunting of Hill house aanraden. Is wel een serie trouwens. Tja welke sub categorie? Bovennatuurlijk? Bloederig? Ik zelf ben een zombie film fanaat maar kijk al sinds kleins af aan (als kind stiekem hihi) horrorfilms en krijg er niet genoeg van
Ik hou ook niet van horror, maar dit trek ik redelijk en ik vind het verhaal intrigerend! Op naar deel 7
Mag je links plakken eigenlijk? Zo niet, verwijderen ze ‘m wel denk ik. Maar dit vond ik op Google (als je Netflix hebt idd): https://www.google.nl/amp/s/nl.ign.com/movies/107788/feature/10-van-de-beste-horrorfilms-op-netflix?amp=1 De serie The haunting of Hill house is inderdaad ook een aanrader!
'Mama' is een bovennatuurlijke thriller over twee jonge meisjes die verdwenen op de dag dat hun moeder werd vermoord. Als de meisjes vijf jaar later worden teruggevonden in een verlaten hut beginnen ze een nieuw leven bij hun oom Lucas (Nikolaj Coster-Waldau) en zijn vriendin Annabel (Jessica Chastain). Maar hoe hebben ze al die jaren overleefd en wie hoort Annabel iedere nacht fluisteren in hun slaapkamer?
Kijk, dit soort films hou ik van . Mijn vriendin laat me niet meer naar huis fietsen midden in de nacht
Die series klinken goed moet ik zeggen. Wij hebben zelf geen netflix helaas. Moet ik ook niet aanschaffen, want dan ben ik zo verslaafd . Categorie bloederig en zombie is niet zo mijn ding, dat vind ik wat saai
Na jou omschrijving had ik er helemaal zin in. Zit hier klaar met een kop koffie en een hapje. Staat Mama niet meer op Netflix
It vond ik zelf persoonlijk niet veel aan, maar ik heb al te veel gezien dus er is nog weinig wat indruk maakt. A quiet place heb ik laatst gezien en vond dat sinds tijden weer eens een goeie film. Een keer wat anders dan het standaard ik ben bezeten door een demon, en lekker spannend. Verder vond ik get out ook wel goed. En als ik dan toch een film in de categorie bezeten en zelf gefilmd moet kiezen is het devils due.
Oh ja en zoals degene boven me noemde sinister erg goed, heel vreemd maar daarom ook juist goed. Zowel 1 als 2 zijn echt een aanrader!
Thanks dames. Ik heb alle trailers eens bekeken, er zitten goede opties bij voor een zaterdagavond met 2 meiden alleen op de bank . Ik zal mijn vriendin de keus laten maken aangezien ik er 2 al gezien heb. Ik ben benieuwd of ze me naar huis laat gaan of dat ik haar moet "beschermen", want zij is alleen thuis komend weekend en ze zal t doodeng vinden die films