https://www.telegraaf.nl/nieuws/2711713/melk-drinken-is-racisme WTF???? Ik was ff bang dat ik in winterslaap was gevallen gisteren en het vandaag 1 april was... Wat is dit voor shit!?????
Omg Melk drinken is wel slecht voor je darmstelsel en lang niet gezond voor je als vroeger in de tijd van ‘melk de witte motor’ werd beweerd. Maar racisme, dat is wel een vreemde gedachtenkronkel
Wat wel zo is, is dat behalve Europa en Noord-Amerika praktisch de rest van de wereld lactose-intolerant is. Maar dat heeft volgens mij meer met onze cultuur waarin we veel melk drinken te maken dan met racisme
Ik denk dat hier ook veel mensen lactose intolerant zijn hoor. Vaak worden de klachten niet die ze hebben daaraan gekoppeld.
Ja mooi man, even de racisme-kaart tegelijk spelen met de vegan-kaart! Bingo! * Drinkt nog een slok melk *
Maar niet zoveel als in Azië en Afrika. Ongeveer 65% van de mensheid is lactose intollerant. In Europa is 10% van de populatie intolerant. In Azië en Afrika is dat 95% van de populatie.
Ben sinds een maand overgeschakeld naar plantaardige melk maar krijg nu toch de neiging om koeienmelk te gaan kopen. Haha nee die plantaardige is goed. Maar racisme aan melk koppelen? Euhm?
Ik zou haast zeggen dat dit een variant op de speld is of zo. Maar satire is niet iets wat de telegraaf kent.
Ik ben het er mee eens dat mensen geen koemelk moeten drinken. Maar om het nou racisme te noemen, die snap ik niet
Als heel de wereld overging op soja hadden ze in veel arme landen een probleem... Daar gaan dagelijks prachtige stikken natuur verloren aan plantages... Onze grond is ongeschikt (Maar wel voor gras en koeien). Dan is het racisme omdat de blanken hun lang kaalmaken met al die soja...