Hoi ik heb van alles en nog wat te koop: * Lodger Wrapper; olive, echt maar 1 x gebruikt vanuit t ziekenhuis naar huis. Ideaal voor als je kindje in de herfst/ winter geboren wordt. * Jongensschoentjes: maat 21 en stoere laarsjes maat 22. * Ovulatietesten : zijn dipstick * Jasje; een tussenjasje. Van Mc Gregor. 2 kanten te dragen; donkerblauw of knaloranje. maat 86. * Kinderwagen: Bugaboo Gecko (is dus een nieuwere versie dan de frog) uiit 2007...ziet er nog erg goed uit. * Wieg: witte ouderwetse schommelwieg met goed prenatal matras en hemeltje. * Motorrijbroek : maat medium. echt maar 6x aangehad tijdens mijn motorlessen... Voor vragen en foto's kan je me PBen dan stuur ik je een mailtje als je je adres achter laat... Groetjes Nicole
Marktplaats.nl > fleece wrapper van lodger - Kinderen en Baby's - Dekens, Slaapzakjes en Inbakerproducten hier is ie wat duidelijker
@dees68; wil je misschien je mail pben weet namelijk niet hoe ik een foto moet verkleinen en hier kan plaatsen...en als ik t mail doet picassa dat automatisch voor me
@ollekebolleke: 30 euro excl verzenden; heb geen idee hoe duur verzenden zou zijn...als je geinteresseerd bent moet je t ff zeggen dan zoek ik t uit